18 marca 2014

Biała koroneczka na E-typografii :)

Witam,

W zeszłym roku bardzo często lubiłam zdobienia z tzw. koroneczką. Szczególnie przypadła mi w mój gust taka w stylu metody akwarelowej.
Jeśli jeszcze nie widziałyście jej to albo możecie ją zobaczyć na moim zdjęciu głównym bloga jako 4 zdobienie albo po prostu tutaj!
Oczywiście jest wiele metod i pomysłów na zrobienie koronek na paznokciach.
Dziś przychodzę do Was z koronką, którą wypatrzyłam u Tenshi no Hana, która podobnie jak Tartofraises stała się moją inspiracją od kilku miesięcy.
Obydwu zazdroszczę takiego talentu jakim one nie jeden raz miały możliwość nam pokazać.

Nie przedłużając tego dłużej przedstawiam Wam moje zdobienie:


Do jego wykonania jak bazy użyłam E-Typografii od CA, na to położyłam jedną warstwę Holo top coat B. a Star, który niestety się troszkę zgubił na tym kolorze. Z przyczyn pogodowych nie udało mi się również uchwycić słonka, który by pewnie pokazał holosia.
Koronkę wykonałam białą farbką OUMAXI a kontury i kropki już czarną. Całość pokryłam bezbarwnym Dorem. Niestety ta czarna farbka raz się rozmazuje a raz nie mimo, iż czekam aż wyschnie na maksa.
Nie wiem czym to idzie ale nie powiem, że troszkę mnie to zdenerwowało!









Jedno co mogę napisać to E typografia, którą dostałam od Margaret- bardzo mnie zaskoczyła swoim kryciem bo tu widzicie tylko jedną warstwę, w dodatku wysycha w zabójczym tempie.
Uwielbiam takie lakiery, które wg mnie mają same zalety. Ale o nim myślę, że napiszę już innym razem :)


Co myślicie o tego typu zdobieniach?
Niestety nie wyszło tak jak chciałam ale nosiło mi się to zdobienie dosyć dobrze :)


Buziaki :*

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koronka, ale ja chyba wolałabym gdyby serdeczny paznokieć był tak samo pomalowany jak reszta :) A holoś rzeczywiście troszkę się zgubił na zdjęciach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie serdeczny mi nie wyszedł tak jak chciałam i w drugiej ręce już miałam wszędzie taką samą :) widzisz zapomniałam dać zdj tej drugiej :)

      Usuń
  2. wow, Kochana tworzysz coraz to piękniejsze wzory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koronka :) e typografia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:)w niedzielę widziałam na żywo i powiem tak jest naprawdę przecudowne:)a i E jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, a z koronką się jeszcze nie spotkałam :). Osobiście jednak serdeczny pomalowałabym jak resztę, ale to ja ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kochana poszalałaś! Ja kocham koronkę, więc zdobienie mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bajeczne paznokcie! ta E typografia mi się też bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się bazowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie.. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne!! mnie też denerwuje jak przy pokrywaniu topem wszystko się rozmazuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra zdobienie! Coś jak firanka, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. padam do stóp! Boska koroneczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, ze zdolna masz ta raczke :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdobienie super wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  16. po prostu obłęd, że coś takiego da się namalować! :D niesamowicie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. This mani looks so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze! nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len