27 marca 2014

Stokrotka rosła polna...

Hej,

Wiosna zawitała na moich paznokciach po raz wtóry.
Tym razem postanowiłam zmalować motyw stokrotki farbkami akrylowymi OUMAXI na cukierkowej bazie od Lovely Gloss like gel nr 172. Całość pokryłam Matowym top coatem również tej samej firmy.
Jak się pewnie domyślacie albo i nie? to Was oświecę, jest to kolejny pomysł do konkursu organizowanym   przez https://www.facebook.com/KosmetykiLovely który kończy się dziś o północy :) 
Więcej grzechów nie pamiętam więc zapraszam na stokrotkowe zdobienie. 











Zdobienie proste mimo to bardzo przyjemnie mi się je nosiło na paznokciach.
Pasowało mi szczególnie do ubrania.


A Wy co o nim sądzicie?


27 komentarzy:

  1. Jak słodko! Bardzo mi się podoba! Stokrotki wyszły moim zdaniem bajkowo - a ja uwielbiam takie właśnie malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te pazurki kochaniutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne polne kwiatki! Już się nie mogę doczekać, kiedy zakwitną w końcu kwiaty na łąkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznusie, pięknusie :):)
    Pozdrowionka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Palec serdeczny najlepszy! W sensie paznokieć na tym palcu :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. stokrotki sa boskie, ale ten różowy robiacy za tło nie podchodzi mi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne śliczne zdobienie u Ciebie :D cudne te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wiosenne :) Śliczne, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne stokrotki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutkie, w sam raz na wiosnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedno pytanko..czy możesz napisać czym malujesz te kwiatki bo mi takie nie wychodzą...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mogę ale napisz mi koniecznie czy chodzi Ci o to czego używam typu pędzelki?
      Do ich wykonania maluję płaskim skośnym pędzelkiem do One Stroke, bardzo prosto się je robi :) pozdrawiam

      Usuń
  12. kolejne piękne zdobienie, cudne to stokrotki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie ;) też zmalowałam stokrotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczności :)kocham twoje zdobienie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło genialne! :D sama bym je z chęcią ponosiła na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne jesteś genialna z Tymi twoimi kwiatkowymi pomysłami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, wiosenne mani <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. So cute, it's perfect for spring!!!
    Sigo tu blog, me ha gustado mucho!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len