11 marca 2014

Triangle nails with Studs from Born Pretty Store :)

Hejka :)

Po 4 dniach noszenia zdobienia, który mnie oczarował przychodzę do Was żeby się nim pochwalić.
Osoby, które mnie śledzą na FB wiedzą już o jakim mani mowa.





Początkiem roku postanowiłam spróbować i zgodziłam się na kolejną współpracę z Born Pretty Store.
To o czym jest ta firma raczej nie muszę pisać bo któż nie zna BPS?
Pomińmy to i idąc dalej na pierwsze testy wybrałam m.in. karuzele ćwieków w 3 rozmiarach: 1,2mm/2mm/3mm w dwóch wariantach kolorystycznych: srebrne i złote.
Są wykonane z aluminium. O ilości napiszę tyle, że jest ich ok. 500szt. ( tak piszę producent) ale wiem, że jest ich lekko ponad 2tys.
Zapakowane są w plastikową karuzele, gdzie jak same widzicie każdy rozmiar jak i kolor ma swoją oddzielną przegródkę, w której sobie mieszka.
Strasznie polubiłam takie opakowania i z miłą chęcią zakupiłabym sobie więcej takich pudełeczek kołowych na moje inne ozdoby bo zajmują mniej miejsca a można w nich sporo różnych ozdób zapakować. 
Mają one ogromne zastosowanie nie tylko do paznokci.
Można również użyć ich do dekoracji domu, telefonu komórkowego, okularów, artystycznie, itp.




Tak zaczynałam....


Jak się aplikuje/ ozdabia nimi paznokcie?
Mój sposób: na wyschnięty już lakier nakładam sondą (bądź wykałaczką) krople topu, następnie sondą ( pęsetą/ świecą do nakładania ozdób) nakładam ćwieka, lekko dociskam, całość pokrywam topem i gotowe!
Można też oczywiście nakładać ozdoby jeszcze na niewyschnięty lakier jednak ten sposób mi się nie podoba bo potem efekt przy dociśnięciu nie jest fajny bo nadmiar spod ozdoby wychodzi bokami.
Ćwieki do samego końca trzymały mi się na paznokciach bez szwanku, mało tego przy zmywaniu to właśnie one jako ostatnie zeszły z moich paznokci. Nie zahaczają ani o ubrania ani o włosy. Na początku obawiałam się o te największe 3mm, że będą za duże i przez to przysporzą mi drobnych wad.
Jednak uwielbiam się mylić bo nic takiego nie miało miejsca, mało tego zakochałam się w nich a te małe w sam raz nadadzą się do kwiatuszków na paznokciach.








Trzy ostatnie zdjęcia robione były innym aparatem, który jak widać przekłamał kolor lakieru i z szafirowego zrobił się niebieski (błękit). Nie ukrywam, że sweterek świetnie się skomponował z moim mani a bransoletka była moją inspiracją.

Ćwieki, które dziś macie okazję podziwiać w tej notce znajdziecie w dziale Nail Art dokładnie TUTAJ!
W tej chwili są one w cenie 1,98$ a dodatkowo jeśli skorzystacie z mojego kodu
ANTH10 dostaniecie na swoje zakupy 10% zniżkę.
Dodam jeszcze, że wysyłka jest od nich za darmo. 



Żal było zmywać moje zdobienie bo nawet lakier trzymał mi się dobrze, miałam lekko starte końce i tyle.
Do jego wykonania użyłam lakieru białego Vollare, Dor 5/2, tasiemki ozdobnej, top coat od Hean i ćwieki od BPS.
A Wam jak się podoba moje zdobienie?




Dodatki:
Bransoletka Ewa&Ja

27 komentarzy:

  1. świetne zdobienie! super to umyśliłaś ^^
    a ćwieki przyklejam w ten sam sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie, takie z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdobienie, muszę kupić koniecznie taką karuzelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ćwieki! bardzo ładne je wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienie cudooowne zresztą jak zawsze :)uwielbiam wszystkie twoje mani:) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam karuzelkę z ćwiekami od nich, tylko troszkę inną, ale są świetne :)
    pięknie mani pasuje ci do sweterka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Brakuje mi właśnie ćwieków o różnych rozmiarach, bo widzę, że można się nimi świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością ponosiłabym takie mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie oglądam to mani i bardzo się cieszę, że zamówiłam sobie tę karuzelę.. :)
    Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko , i ten kobaltowy lakier wszystko razem wygląda super...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wykombinowałaś! :) Kółeczka to moje ulubione ozdoby, zarówno ćwieki jak i diamenciki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej bardzo ciekawe zdobienie:) Lubię jak nie jest "za dużo" na paznokciach a efekt przyciąga uwagę:) I te ćwieki ..ilość, rozmiar, kształty.. super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyszło :D te cwieki dodały tem mani tak jakby rokowego charakterku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super polaczenie. Kolorystyka tez jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelakiego rodzaju ćwieki na paznokciach! Śliczny manicure;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zdobienie :) ćwieki na paznokciach zawsze wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają.Również plus za sam motyw ich wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie, nosiłabym taki mani równie długoo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieski, biały i srebrny to połączenie idealne :D Świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło super ^^ A pomysł z dawaniem kropli topu a dopiero potem ozdoby jest świetny, będę teraz tak robić! Bo ja przyklejałam zawsze na świeży lakier, ale wtedy łatwo go zniszczyć...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len