31 marca 2014

Eveline Mini MAX #402 Holographic :)

Hejo :)
Kolejny weekend minął jak jedna godz. z tym, że muszę przyznać iż mój się udał.
Pobyt w Kluszkowcach zawsze sprawia mi wiele radości i wspomnień. Mam do tego miejsca sentyment. Z powodu ogromu czasu postanowiłam pomalować paznokcie moim nowym nabytkiem, którym jest Eveline Mini MAX nr 402. Zakupiłam go jakiś czas temu i wreszcie doczekał się swojego występu na moich paznokciach jak i tu na blogu.







Lakier Eveline nr 402 to typowy holoś, który w swojej okrągłej buteleczce mieści w sobie 5ml emalii z mnóstwem drobinek mieniących się w różnych kolorach. W świetle dziennym w blasku słońca jego kolor to głównie odcienie bieli, jasnego fioletu i różu, natomiast w świetle flesza jego odcień to jasny brąz/beż.
Bardzo dziwne połączenie dlatego nie jestem w stanie określić jego prawidłowego koloru.
Tutaj dzięki zdjęciom same możecie według swoich uznań zdecydować jaka jest jego barwa.
Muszę przyznać, że zdjęcia nie oddają jego uroku w rzeczywistości.
Jego konsystencja nie jest ani rzadka ani gęsta, coś pomiędzy. Pędzelek ma płaski, równo ścięty, w standardowym rozmiarze. Plastikowa czarna zakrętka sprawia, że wygodnie się ją trzyma i operuje podczas malowania. Nie zalewa skórek. Do pełnego krycia polecam dać dwie a nawet trzy warstwy. Ja pomalowałam nim tylko 2x. Wysycha w szybkim tempie.
Nosiłam go solo przez dwa dni bez topu i żadnych odprysków nie zauważyłam ani zatarć, dziś mam na nim folie ozdobną z KKCenterHk, którą zobaczycie już niebawem bo w następnej notce.
Nie zostawia smug ani nie bąbluje. Jego krycie jest równomierne.
Kupiłam go w cenie ok. 6zł w sklepie Lewiatan Rajski Supermarket na dziale kosmetycznym.
Zakochałam się w nim za jego delikatność i piękny jasny odcień fioletu, który kocham.
Co do trwałości to jest to kwestia indywidualna. Jest przepiękny i daje mu note 5/5.
Zdjęcia udało mi się zrobić w świetle słońca :)

W świetle flesza :)











Dzisiejszy holoś jest piękny, zauroczył mnie ale nie tylko on.
O kolejnej mojej nowej miłości dowiecie się już następnym razem!
Tymczasem ja już się z wami dzisiaj żegnam i mam nadzieję, że nie zanudziłam Was.
Trzymajcie się cieplutko i zapraszam Was na mój Instagram i Facebook.
Tam jako pierwsze możecie się dowiedzieć co nowego u mnie słychać, co mi wpadło w rączki i co pojawi się nowego na blogu za każdym razem :)


Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. ładniutki ;) czekam na post z folią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Delikatny i subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię lakiery holograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Holograficzne szaleństwo widzę :P:P Jest świetny :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak na holosie choruje już od zeszłego roku :)

      Usuń
  5. Fantastyczne wykończenie! Jest jednocześnie subtelne i przykuwające wzrok. No i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. he he, ja dzisiaj też mam holosia na paznokciach, ale na blogu pojawi się za dwa dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Holo z eveline są cudne niestety nie spotkałam jeszcze żadnego na swej drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki nienachalny ten efekt holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham, kocham i kochać będę te holosie są śliczne w rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tak samo właśnie przez cene i to jakie są je kocham :)

      Usuń
  11. Ale fajniutki, bardzo mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam holoski od mini maxa, dwa już mam przetestowane a ten fiolet czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zbyt delikatny jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ten 402;D Uwielbiam te lakiery długo trzymają, są łatwe w nakładaniu i do tego szybko zasychają! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny jest! kurcze nie mogę ich nigdzie dorwać :/ a strasznie mi się podobają te holosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz śmiało do mnie to Ci kupię jakie chcesz :)

      Usuń
  16. Niestety u mnie takiego nie widziałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest i tez go kocham choć go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ładny! Ciekawe, czy jest w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne pazurki :) zapraszam do wspólnej obserwacji, jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. uroczy, taki pudrowy jakby jakiś świetlisty pyłek <3 coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len