4 marca 2014

Ingrid Nail Polish #269- Mleczna Czekolada

Hej :)

Dziś przychodzę z kolejnym lakierem, który otrzymałam od firmy Verona Products Professional.
Jak za momencik same zauważycie kolor lakieru Nail Polish by Ingrid nr 269 przypomina mi mleczną czekoladę, stąd też taki mój tytuł.


Zapraszam do zakładki lakierowej tej marki dokładnie TUTAJ!
Oprócz tych lakierów możecie zobaczyć również i inne w różnej kolorystyce.






Takie były moje ostatki, pączki domowej roboty. Mmmmm pycha :)

Lakier Nail Polish nr 269 by Ingrid Cosmetisc podobnie jak jego poprzednik, którego mogliście widzieć TU, mieści w sobie 8ml lekko płynnej konsystencji. Jest to kolor brązowy, który kryje już przy dwóch warstwach. Czyli nieco lepiej jak różowy.
Ma on kremowe wykończenie i schnie też dość szybko.
Pędzelek ma identyczny- płaski i średnio szeroki, który schowany jest w prostokątnej, szklanej buteleczce.
Niestety przyuważyłam zaraz po jego odkręceniu i nie wstrząśnięciu go wcześniej, że jednak ma on w sobie bąbelki powietrza.Co i tym razem spowodowało, że pojawiły się one ma moich paznokciach ale już mniejsze jak poprzednio. Wytrzymałość bez topu, u mnie po 3 dniach się pojawiły lekko starte końce. Pamiętajcie, żeby się tym jednak nie sugerować bo każda z nas ma inne paznokcie. 
 Z jednej strony dobrze bo ja dłużej jak 3-4dni lakieru jednego nie noszę a z drugiej strony nie jest to mój kolor. Jak kocham czekoladę w każdej postaci tak ten odcień rzadko gości na moich paznokciach jak i w ubraniach. Raczej go unikam, więc może którejś z Was się on spodoba. 
A jednak jestem wyjątkiem tego tytułu: 
"Dziewczyny lubią brąz".
Co ja zrobię, że już taka jestem?
Po prostu mam inny gust kolorystyczny, bardziej żywych oraz jaśniejszych kolorów i tyle.
Jestem INNA ot co.

Niemniej jednak ja to ja, a wiele z Was lubi taki kolor. 

Dostępny jest w sklepie online TUTAJ w cenie 3,99zł
Z miłą chęcią wypróbowałabym jeszcze inne lakiery firmy Ingrid Cosmetics-bardziej pastelowe, w sam raz pasowałyby na zbliżającą się małymi kroczkami Wiosnę :)

Firma Verona Products Professional oferuje również inne marki kosmetyczne.
Zapraszam Was również na ich Fp na Facebooku!


Fakt, iż lakiery dostałam do recenzji,
w żadnym stopniu nie wpłynęło to na moją osobistą ocenę.
Miłego wieczoru życzę :)

Papa :*



25 komentarzy:

  1. łądny kolorek :p taki rdzawy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie mój kolorek ale może wykorzystasz w jakimś zdobieniu? Pomyśl o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdobień to oczywiście, że się nada jak najbardziej oraz dla osób którym maluję paznokcie a lubią taki odcień :) idealnie się nada :)

      Usuń
  3. nie mój kolor ale zawsze by się jakieś zastosowanie znalazło ;)
    fajnie kropeczki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny :)bo ja lubię brązowy ja to w ogóle każdy kolor lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że Ty lubisz każdy i miałam pisać o Tb ale pominęłam to

      Usuń
  5. mój też, nie ale pomyśl o zwierzęcym mani :P na pewno się nada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie do zdobień używam farbek akrylowych ale zdarzy się, że lakierów też używam a do zwierzęcych to jak najbardziej się przyda :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny, taki jesienny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale nie przepadam za takimi kolorkami. Nie wiem, może po prostu wiosna na mnie teraz tak wpływa;) Ale te kropeczki dodają manicure wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi białymi kropeczkami dla mnie BOMBA :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, bardzo podobny do jednego z moich GR-ów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier, chyba nie do końca w moim typie, ale te kropki zdecydowanie ożywiły ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ten lakier. Za dużo pomarańczowego ma w sobie. Ogólnie nie przepadam za brązem, ale jak już musze wybierać to raczej jest to ciemniejszy odcień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolorek, ale taki nie do końca czekoladowy, według mnie to coś bardziej jak rdza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mi przypomina mleczną czekoladę taką z Austrii bo aparat nie do końca uchwycił jego prawidłowy kolor a z pewnością nie jest rdzawy bo taki już mam i je porównałam do sb i się sporo różnią.

      Usuń
  14. Świetne !
    Ciekawy blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolor ;) dość niespotykany ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek ;) Jednak na paznokciach u mnie również brąz rzadko gości ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. czerwień na paznokciach wyglądaj najpiękniej i do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na panterkę idealnie się nada ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie się zastanawiałam czy to brąz, czy rudy na pierwszy rzut oka;) w sumie ciekawy, taki niespotykany

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len