14 marca 2014

10 TOP OF MONIA :)

Witajcie,
Weekend kolejny się zbliża a ja dziś przychodzę do Was z postem zupełnie innym niż wszystkie.
Pragnę ugościć dzisiaj pazurki nie moje a mojej przyjaciółki Moniki, która jest wierną moją testerką a ja jej prywatną kosmetyczką ^^.

Od jakiegoś czasu przychodzi do mnie i przy kawusi oraz pogaduchach zawsze zmieniam jej malunki na pazurkach. 
Dziś postanowiłam pokazać Wam 10 najlepszych zdobień jakie wybrałam na jej pazurkach.
Pragnę również dodać, że zdobienia są zawsze Moni pomysłem a wykon wiadomo mój.
Ten jej stale jeden i ten sam tekst: "Anit zrobisz mi takie pazurkiiii....?"
A ja stale odpowiadam: "Monia mówisz i masz!"

Za każdym razem wychodzi ode mnie zadowolona a ja jeszcze bardziej, widząc uśmiechniętą jej twarz oraz móc sprawiać radość komuś kto tak nie wiele potrzebuje do szczęścia jak właśnie ona.
Kochana wiem, że to pewnie czytasz dlatego dziękuję Ci za każdy spędzony z Tobą dzień, za każdą godzinę i za każdą minutę w Twoim towarzystwie <3 :*



Nie przedłużając tego dalej, zapraszam Was na 10 top of Monia nails:











Ostatnie mnie powala bo zeberka ( z prawej str.) jest wystrzałowa :)

Które zdobienie podoba się Wam najbardziej?

Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. 2 i 5 <3, chyba najbardziej mi się podobają. Chociaż różyczki na 9 zdjęciu... zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. matko, ale Ty cuda na pazurkach robisz! z każdym postem jestem coraz bardziej zszokowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ma Monia pomysły, a ty świetnie je realizujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent Anitko !! A Monia świetne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te zielone i zeberka najładniejsze. A swoją drogą to masz chodząca reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie super są i nawet nie ma co wybierać bo i tak bym wpisała wszystkie numerki hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piątka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze, czwarte no i te ostatnie mnie baaardzo urzekły! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poza zeberką, która faktycznie wymiata, to chyba najbardziej podobają mi sie różyczki.. Taki subtelny, kobiecy mani, no i ładnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj różyczki tez bardzo uwielbiam a Monia podobnie jak i ja się w nich zakochała :)

      Usuń
  11. 3 i 10 najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:) organizuję bardzo ciekawe rozdanie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko wybrać... ale chyba 1 i 3 najbardziej wpadają w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Saran wrap i zebra mi wpadły w oko, fajnie że masz taką koleżankę do malowania, sama bym chciała takową mieć, udało mi się przyjaciółkę zarazić lekierową manią i często jej podsyłam lakiery, ona jednak nie chce wejść w świat blogowy a szkoda bo czasem jak mi pośle zdjęcie tego co zmalowała szczena mi opada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda że nie chce wejść do nas, ja tak namówiłam Gosie ale mam też taką koleżankę co też maluje cuda ale tak samo nie chce założyć bloga a szkoda :(

      Usuń
  15. śliczne paznokcie :) mogę zaproponować żebyś zrobiła tutorial do part 4 i 9 ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nr 4 to różyczki malowane ręcznie lakierami a nr 9 to naklejka wodna :)
      O tutku pomyślę do tej 4 choć sporo takich jest na YT :)

      Usuń
    2. i już mam takie naklejeczki :)

      Usuń
  16. A jak zrobilas przecudna różyczkę z numeru 9?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pazurki :) zakochałam się w każdym zestawieniu ! też uwielbiam jak zrobię komuś pazurki i jak się cieszy ! wtedy widzę że to co robię ma sens :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :) dokładnie tak jest że to co wtedy robimy ma sens :)

      Usuń
  18. 3, 4 i 5 najbardziej podbiły moje serce, ale wszystkie są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze i ostatnie najlepsze :D Cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie ekstra ale najbardziej spodobały mi się 3, 4 i 5 :))

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 i 10 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie zdobienia cudne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len