12 marca 2014

Konkurs z B. i Promoto-Promoto

Hellouka :)

Jak zapewne większość z Was już widziała na blogu B for Beautiful Nails pojawiły się wyniki konkursu, w którym ja sama wzięłam udział. Ci którzy jeszcze ich nie widzieli zapraszam TUTAJ!
Można było wykonać dwa zadania artystyczno-kreatywne na paznokciach i jako trzecie to zadanie było słowne.
  Jestem raczej osobą, która woli wszystko co ma w głowie przelać na pazurki tak i tutaj się to stało.
Przedstawiam Wam dwie moje prace. Pierwsza przedstawia moje życzenia urodzinowe dla bloga B. a druga dotyczy tego z czym mi się jej blog kojarzy.
Przyznam się szczerze, że zdobienie które Ania wybrała mnie samej chwyciło za serce a wszystko przez tło neonowe. Mam ochotę zrobić sobie je jeszcze raz bo podobają mi się oczojebne lakiery :)
Ale jeszcze to nie wszystko, na razie zobaczcie co zmalowałam:



Ta baza mnie chwyciła ze serce, oczy i wszystko co się dało :P






Czemu  jeszcze polubiłam to zdobienie? Bo świeciło w lampie UV normalnie istny obłęd w klapkach :)
W takich momentach się cieszę, że posiadam taką lampusię bo wtedy jaram się na maksa i czuję jak taka mała dziewczynka. Mała Anitka hehe fajnie się jest tak czasami cofnąć do tyłu :D
To właśnie ta praca zdobyła 2 miejsce na podium, bardzo się z tego cieszę i dziękuję mojej Gosi za info po północy.
Idąc po kolei: Kciuk Happy B.-day bo w sam raz dla B-for-Beautiful-Nails.Wskazujący to prezencik a w nim wszystko to czego sobie Ania zażyczy. Środkowy i serdeczny to baloniki i dwupiętrowy torcik z dwoma świeczkami i mały to 2- bo drugie urodzinki jak widać wszystko prawie na dwa podzielone bo parzyste jest fajne :)


A poniżej moja druga praca. 

Kciuk: Cheeky bo to od B. się o tej firmie stemplowej dowiedziałam -inspiracją było to pudełko poniżej: 
Wskazujący i środkowy to wiadomo co przedstawiają: Holoś od CA czyli B. A STAR( niestety zanim się pojawiła nazwa ja mani już miałam gotowe),
serdeczny to stempel XXL Kand a mały to jego scrapery/ zdrapki.





Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować po raz kolejny B. i Promoto-Promoto za wybranie mojej pracy. 
A pozostałym dziewczyno również gratuluję :)

Pozdrawiam
buziaki :*




21 komentarzy:

  1. Niesamowite pazurki !!:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zdecydowanie to pierwsze, jest niesamowite! Racja, baza chwyta za oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienia i to pierwsze naprawdę super:)Gratulację

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zasłużyłaś - prace są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace, obydwie :) gratuluję pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! :* odwaliłaś kawał dobrej roboty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :* Ty także miałaś piękną pracę i fajnie że wyróżnioną :)

      Usuń
  7. genialna praca ! jestem zakochana w tych neonach :) żałuję że ja nic nie zmalowałam, ale jak przychodzi co do czego to brak mi kompletnie pomysłów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem coś o tym :) szkoda że nie wzięłaś udziału pewnie by też piękna praca wyszła :) dziękuję :*

      Usuń
  8. Gratuluję! Przecudne zdobienia! To neonowe mega, torcik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. to neonowe zdobienie też mnie zachwyciło ^^ wcale się nie dziwię że jury tak się spodobało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie samej się tak podobało że nosiłam je troszkę :) dziękuję

      Usuń
  10. Łał, świetny efekt. Kurcze, jest jeszcze tyle rzeczy, których muszę się nauczyć.
    Ale najbardziej podoba mi się palec środkowy :D. Większa część tortu zdecydowanie bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie połówki sa takie same tyle że palec serdeczny jest bardziej wypukły i to się traci przez to niestety na zdjęciach, dzięki :)

      Usuń
  11. Świetne zdobienia:)
    Gratuluję talentu i cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prace ) pierwsza urzekła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow wow!! Gratulację kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba mani są piękne :D ale to pierwsze wymiata na maxa :D cudowne kolory i rysunki na nich ;) WOW :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len