25 marca 2014

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr....

Cześć :)
Choć raz jestem na czasie i o dobrej porze roku. Mam już kolejne zdobienie wiosenne.
Sam tytuł mówi sam za siebie :)
Kto nie lubi tej pory roku kiedy to wszystko się budzi po zimie do życia, wszystko zaczyna kwitnąć i trawka zaczyna zielenieć?
Ja to uwielbiam dlatego nie ma się co dziwić, że teraz będę Was raczyć moimi kwiatowymi zdobieniami.
No bo kiedy mam to robić jak nie teraz?

Dzisiejsze mani wiosenne wykonałam specjalnie na konkurs z MIYO, które kończy się dziś o północy.
Jako bazy użyłam lakieru MIYO #109 SUN KISS a zdobienie wykonałam już za pomocą moich farbek akrylowych OUMAXI od SammyDress. Całość pokryłam topem od Hean.








Jest to kolejny wiosenny nail art, w którym się zakochałam i żal będzie go zmywać.
A co Wy o nim myślicie?




33 komentarze:

  1. śliczny odcień żółtego <3 i zdobienie też, czuć wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu wiosennie kochana! I te kwiatki, rewelacja! Nigdy takich nie potrafiłam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, wiosennie, precyzyjnie.. Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze perfekcyjnie :)
    Jeszcze poproszę taką wiosnę za oknem, bo dziś przywitał mnie śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mani, prawdziwie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdobienie. Jeszcze nigdy nie miałam żółtego lakieru. Życzę wygranej bo ten manicure na to zasługuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepięknie ^^ nie dość ze mój ulubiony motyw, to jeszcze tak pięknie zmalowany ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten manicure skradł moje serce ! Cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne :) w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne ;) śliczny ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Chyba się skuszę na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, różyczki są przepiękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. love floral, very cute :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie!! I kolorystyka i wykonanie.. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się i zainspirowałam:] będę próbować zmalować coś podobnego ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne różyczki, świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te mani są naprawdę przepiękne...spodobały mi się od razu gdy je zobaczyłam..naprawdę wiosenne...słoneczne z młodymi pączkami kwiatów...strzał w dziesiątkę! Na pewno u mnie pojawia się podobne..też wiosenne... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz talent! Super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie to wyszło;) bardzo ciekawie zrobiłaś te kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne wzorki - szkoda, że takich naklejek wodnych nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny mani, wiosna w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmmm piękne, słoneczne, energetyczne mani <3 Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne! super są namalowane te kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ojaaa ale niesamowite kwiatuszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudne zdobienie:)się normalnie tak zapatrzyłam ze nie mogę przestać patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zestawienie kolorów, a kwiatuszki są obłędne! Ślicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest przeeeepięęękne :D <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len