8 marca 2014

Nail Art- My Inspiration by Ophelia

Witajcie,

Kolejna sobota a co za tym idzie?
Mój weekend odpoczynkowy. 
Zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma wolne te dni (wierzcie mi znam ten ból, kiedy inni mają w weekend wolne a Ty musisz iść do pracy-też to przerabiałam) ale ja go mam i kiedy w tygodniu jestem w pracy tak mam mało czasu na pisanie postów. Tak więc dziś pojawiam się z zaległym moim mani, który na ten dzień czekał w kolejce.
Na malowanie zawsze znajdę czas, choćby się paliło i waliło to zdobienie jakieś musi być.

Aktualnie jestem w połowie robienia nowego nail artu ale o nim będzie za kilka dni natomiast w tej chwili pokaże Wam zdobienie inspirowane moją ulubioną Tartofraises.


Do jego wykonania użyłam jako bazy  lakieru Wild Shine nr 443D, Safari nr 56 oraz srebrnego brokatu i srebrnych sześciokątnych hologramków. Całość pokryłam topem.
Mani proste a ma swój urok według mnie :)



Dziś króciutko bo więcej nie mam nic do napisania.

Życzę Wam udanego i słonecznego weekendu :*

Papa


Dodatki: 
Midi rings- SammyDress

13 komentarzy:

  1. Ten kolorek bazowy ma fajny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie dla Królowej Śniegu :). Kojarzą mi się z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie te paznokcie skojarzyły się z wodospadem, sama nie wiem dlaczego ;) w każdym razie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne :) Slicznie Ci wyszlo, A mnie sie kojarzy z wodnym swiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bajecznie :) chyba muszę kiedyś popróbować takich maziajek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem dlaczego na pierwszy rzut oka skojarzyły mi się z pastą do zębów :p zimowe takie :) śmieszny ten niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się :). Szczególnie odcień niebieskiego przypadł mi do gustu. Sama muszę się w końcu nauczyć ozdabiać paznokcie, bo jak patrzę na te cuda innych osób to aż mnie wstyd zżera! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm kojarzy mi się z morzem! i nawet trochę z syreną i jej ogonem ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i tez myślałam nad jego zrobieniem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len