23 marca 2014

Krokusy na powitanie wiosny :)

Witajcie moi mili,

Pierwszy dzień wiosny już jest za nami, dlatego z tej okazji pragnę Wam pokazać moją pierwszą wersję wiosenną zmalowaną na moich paznokciach :)




Zainspirowałam się krokusami po ostatnim pobycie w górach na bacówce. O tej porze jest tam wprost przepięknie co kawałek na jakiejś polanie jest wysyp krokusów, że obok nich nie da się przejść obojętnie.
Zwracają naszą uwagę jak i wzrok.







Do ich wykonania użyłam dwóch lakierów Miyo #109 ( który dostałam od Sylwi) oraz mój nowy brzoskwiniowy Sensique nr 181 z wiosennej kolekcji tegorocznej. Malunki wykonałam farbkami akrylowymi: jasny i ciemny fiolet, zielony oraz czarny. Całość pokryłam matowym topem od Lovely.

Tyle krokusów było co kawałek :)

Takie widoki nam towarzyszyły w sobotę.

A to już zdjęcia naszych krokusów z działki :)



Czy mi wyszło to zdobienie?
Ja uważam, że tak a Wy sami oceńcie.

Zrobiłam to zdobienie z myślą o konkursie do Nailpolis, jeśli komuś z Was się również spodobało a chcielibyście mi pomóc zdobyć parę głosików to zapraszam dokładnie TUTAJ.
To trwa dosłownie 5sek. a głosować można codziennie do 31 marca.
Będzie mi bardzo miło i sprawicie mi wiele radości tymi paroma głosikami :)

Powolutku już uciekam do łóżeczka.
Pozdrawiam Was tym jakże ciepłym i wiosennym mani.
Buziaki :*


24 komentarze:

  1. Śliczniutkie te krokusiki :D
    Fajnie się prezentują na tym kolorowym tle.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam krokusy, Twoje wyszły idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeszłaś samą siebie tym zdobieniem, pięknie! cudownie! <3
    głos oddany bo się należy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutkie;) takie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy i optymistyczny akcent na powitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe. Twoje zdobienie zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie widzę też kwitnąco! Przepiękne małe arcydzieła :) Wprost nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już masz mój głos, zdobienie wręcz obłędne ! Krokusy są perfekcyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mistrzowskie wykonanie gradient ekstra po prostu boskie mani ...

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne i nic więcej nie trzeba dodawać

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdobienie ;) Tło strasznie fajnie dopełnia całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, przepiękne paznokcie i nawet nie chcę wiedzieć ile czasu na nie straciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł, cudowne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście można się tymi krokusami zainspirować :) ! piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len