15 kwietnia 2013

7-my tydzień wyzwania u Marley- " Koronka vs French" :)

Jak sam tytuł mówi to już siódmy tydzień wyzwania u Marley, którego jestem ciekawa jakie prace zrobią inne uczestniczki tej zabawy :)
Z koronką mam do czynienia od niedawna a podpatrzyłam ją na zdjęciach zrobionych przez profesjonalne stylistki paznokci :)
Wtedy bardzo mi się to spodobało ale pomyślałam "Jak zrobić taką piękną koronkę?"
Od razu się jej nie podjęłam bo główkowałam, główkowałam i w końcu wymyśliłam i się od razu zabrałam za jej wykonanie. Wyjdzie to wyjdzie nie to trudno będę myśleć dalej jak ją zrobić...
Na moje szczęście i na mój gust chyba mi wyszła i jak na pierwszy raz to zła nie była i zakochałam się w moich koronkach :)
 
A o to ona- Moja koronka robiona po raz trzeci:
 
 
Zawsze French robiłam kolorowy tym razem postawiłam na Biały typowy French :)
Biel i czerń :)
Wykonanie bardzo eleganckie i z pewnością będzie pasować na różne okazje imprezowe:)
 
Do wykonania tego projektu użyłam:
 
Lakier Safari beżowy jako podkład pod czarny lakier
Lakier Dor biały French
Golden Rose nr 156 czarny
Farbki akrylowe biała i czarna
Lakier Essence Crackle biały
Lakier bezbarwny Dor na wykończenie całości
plus do tego
cieniutki pędzelek i malutką sondę
 
Zaczęłam tak:
 
 
Pomalowałam lakierem Safari serdeczny paznokieć potem na to położyłam czarny,
na pozostałych paznokciach wykonałam French Biały i przykryłam bezbarwnym :)
Tym razem wpierw położyłam bezbarwny bo wcześniej na goły naturalny paznokieć robiłam koronkę a po zmyciu zostały mi czarne ślady po koronce ;(
Kiedy wyschło na czarnym pomalowałam na skos lakier pękający i białą farbką a pędzelkiem zrobiłam wzorki.
Na paznokciach gdzie jest French zrobiłam farbką czarną koronkę  a potem już zmoczonym pędzelkiem w wodzie wypełniłam ją przez  co koronka jest lekko czarna, ja bym to nazwała blado czarna :)
Kolejno zrobiłam czarne kontury french i za pomocą sondy zrobiłam pod konturówką czarne kropki.
 
Te zdjęcia są zrobione w świetle dziennym ;)
 
Mam nadzieję że zdjęcia są wyraźne :)

 
Tylko to jedno zrobiłam w sztucznym świetle :)

 
 
Pozdrawiam Was cieplutko z Tatr

Zapraszam do komentowania :)

Mykam na spacer i zakupy
 
Buziaczki :*
 
 
 

8 komentarzy:

  1. o jaaa.... co za misterna robota- zdobienie i opis super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci pięknie. Jak zobaczyłam zdjęcie to mnie zatkało, zaczęłam główkować: "Jak ona to zrobiła?", ale po chwili namysłu zaczęłam czytać post.
    Hmn...gdybym miała talent jak Ty to po przeczytaniu posta powinno mi sie udać, ale niestety nie jestem taka dobra ;P
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie Ci to wyszło :) cieszę się, że gościsz u mnie w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że pomysł wyzwania i tematy do niego są w moim stylu i mega fajne :) szkoda tylko, że 3pierwsze tyg mnie pominęły bo też tematy były zachęcającei superowe :)
      Już się nie mogę doczekać kolejnego i ostatniego tygodnia bo już mam pomysły hehe :)
      Po nocach już mi się śnią :) ale wariot ze mnie co? :P :) :*

      Usuń
  4. pieknie ci wyszło te zdobienie, strasznie mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len