15 maja 2014

My name is Lola- Cleme Cosmetics "Oh la la"

Cześć :)
Po moim ulubionym kolorze jakim jest fiolet ( chyba to każdy już wie) przyszła kolej na kolor, który przeważa w mojej szafie :D Mowa o różu.
Dziś chcę Wam pokazać kolejny odcień jaki otrzymałam w ramach współpracy od Cleme Cosmetics ( rozpieszczają mnie).
Jest to soczysty i ciepły kolor o wdzięcznym imieniu LOLA :) Jak dla mnie bomba a jak dla Was?
.... to być może sami to oceńcie.

"Ja mam to czego nie ma nikt inny" (jeszcze...) 

Poniżej macie możliwość zobaczenia jak lakier przedstawia się w świetle słońca i w cieniu :)





Uwielbiam zdobić paznokcie więc i tu także użyłam ale tym razem stempelków (płytka Essence).
Wiele się nasłuchałam o tych płytkach negatywów jednak dzięki mojemu stemplowi od BPS (klik) wszystko idzie teraz łatwo :)


A teraz kilka moich zdań na jego temat:
Lakier Cleme Cosmetics w kolorze różowym o imieniu LOLA pochodzi z nowej kolekcji wiosenno-letniej o nazwie "Oh la la".
Jego zawartość to także jak jego poprzednik 5,5ml o konsystencji lekko półpłynnej. Jest typowym kremikiem więc i jego zmywanie jest bardzo łatwe. Nie zalewa i nie farbki skórek. Pędzelek mały ale dobrze się nim maluje, w dodatku jego włosie na końcach jest lekko skośne. Schnie w dość szybkim tempie, na zdjęciach widzicie 2 warstwy, które w zupełności wystarczają do pełnego krycia.  Ceny nadal nie znam, dostępność na stronie firmy Cleme Cosmetics. 


Lakier Cleme Cosmetics:
Nazwa: Oh la la
Imię: Lola
Warstw: 2
Wykończenie: Kremowe jednolite
Opakowanie: Szklane, okrągłe
Pojemność: 5,5ml
Czas wysychania: ok. 10min
Konsystencja: półpłynna
Kolor: różowy
Zmywanie: bardzo łatwe
Pędzelek: mały, standardowej grubości, ścięty lekko na skos
Wytrzymałość: ok. 4 dni
Cena: ?
Dostępność: Cleme Cosmetics
Ogólna ocena: 5/5


Dla przypomnienia cała kolekcja:

Fakt iż dostałam lakiery w ramach współpracy,
 w żadnym stopniu nie wpłynęły na moją osobistą ocenę

Co powiecie o kolejnym kolorze od Cleme?

Pozdrawiam

Anita :)


_________________________________________________________________________
Jeśli pominęliście wcześniejsze posty z tymi lakierami to zapraszam Was na nie.
Wystarczy kliknąć w zdjęcia poniżej:

Zapowiedź 5lakierów od Cleme Cosmetics

Cleme Cosmetics "Oh la la" Sonia


24 komentarze:

  1. pięknie ^^ mam nadzieję, że lakiery już do mnie idą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniy kolorek ale z wzorkiem wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor, lubie oglądać twoje pazurki

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszedł ci ten wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor, a zdobienie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdobienie genialnie pasuje do tego lakieru! uwielbiam takie kolory w połączeniu z bielą <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny lakier. Zdobienie świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. W buteleczce nie wywołał u mnie "wow", ale kiedy go pokazałaś na paznokciach to zdecydowanie mnie zachwycił. No i stempelki idealne, super! Szkoda że nie widziałam lakierów tej firmy u siebie nigdzie stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny róż,ale najbardziej mnie zachwyciło zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna Lola :)i ze zdobieniem wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubie fiolet i róż ale czerwienią też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek :) a dodanie tej krateczki dodało uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kolory są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest! Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolor :) bardzo podoba mi się jego buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę za mocny dla mnie ten kolor, wolę delikatniejsze róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lola do niego pasuje, świetny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to kiedyś powiedziała moja koleżanka - typowo barbie'owy róż :) Jednak oczywiście w znaczeniu pozytywnym, bo która z Nas nie przepada za tym kolorem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee to jeszcze nie jest róż barbie on jest bardziej jaśniejszy i słodki typowo cukierkowy kiedyś taki pokazywałam :D ja tam lubię takie kolory

      Usuń
  19. śliczny róż ;) Lola ;) to imię idealnie do niego pasuje ;) z wzoreczkiem wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny kolorek bardzo optymistyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  21. wyrazisty róż to coś co lubię latem :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len