13 kwietnia 2015

Born Pretty Store: BORN PRETTY Stamping Polish- WHITE

Hello :)

Po zimowych dniach przychodzę z kolejnym tym razem kwiatowym zdobieniem stemplowym.
Do wykonania wzoru użyłam lakieru do stempli od Born Pretty Store w kolorze białym.
Za tło posłużył mi lakier żelowy od Sally Hansen, którego mogliście widzieć w poprzednim poście (KLIK). Jak na wiosnę przystało kolor pod stemplami  jest troszkę za ciemny dlatego postanowiłam troszkę go rozjaśnić bielą i dołożyć wzór kwiatowy :D

Lakier do stempli od Born Pretty Store, który widzicie na zdjęciach ma 6ml pojemności. Jego biała zawartość o konsystencji półrzadkiej znajduje się w szklanym, kwadratowym opakowaniu z czarną nakrętką także kwadratową.
Co do pigmentacji i zastosowania to lakier ten nie jest złej jakości ale jak dla mnie jest słabszy niż Konad. Zmywanie jest proste, gdyż ma wykończenie kremowe. Schnie także szybko.


Pędzelek jest krótki ale nie cienki, dobrze się nim nakłada lakier na płytkę stemplową.






Pozwolę sobie powrócić jeszcze do SH Miracle Gel. Poniżej zobaczycie Top Coat Diamond Flash, który w tym przypadku przydał się idealnie, zresztą do każdych stempli jest on niezawodny.
Czemu widzicie ten Top a nie TOP Miracle Gel?
Otóż ten ostatni się kompletnie do tej metody zdobienia nie nadaje, gdyż rozmazuje wzory stemplowe. Czego dowodem jest ostatnie zdjęcie dwóch rąk, na prawej ręce na serdecznym paznokciu rozmazał mi wzór dlatego od razu sięgnęłam bo DF i ten uratował całą resztę :)





Kilka zdjęć po 3 dniach noszenia całości poniżej:




Jeśli zainteresował Was ten lakier to kupić go możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art dokładnie TUTAJ.
Aktualnie lakier ten jest w cenie 4,99$ USD ale korzystając z mojego kodu ANTH10 możecie dostać go z 10% zniżką.
Kodu można wykorzystać na wszystkie produkty nie przecenione z tego sklepu a wysyłka nierejestrowana jest zawsze za darmo.


A czy Wy macie już swój biały lakier do stempli?

Pozdrawiam i buziaki :*


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie,a płytka super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten egzemplarz i uważam tak samo. Nie jest zły, ale dla mnie jak na razie Essence do stempli jest bezkonkurencyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten brązowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ożywiłaś ten brązik ;) ja wybrałam sobie właśnie to testów czarny lakier do stempli ; ciekawa jestem jaki będzie ;) Mnie też top Miracle Gel rozmazał wzorki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorystyczne. Początkowo myślałam, że to czarny lakier, a tu brązik się skrył :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len