29 marca 2013

Nowe pędzelki do kolekcji :)

Kolejne moje szaleństwo :) Ciągle doszukuję się dobrego i bardzo ale to bardzo cieniutkiego pędzelka do robienia delikatnych kresek.Dziś przyszły mi kolejne i mój kolejny cel to wytestowanie ich :)
Pędzelki są z firmy Donegal jak widać na obrazkach poniżej.I muszę przyznać,że wysyłka jest u nich szybka i kontakt jest bardzo dobry :))
Niestety gorsza wiadomość dla mnie jest taka,że kolejne święta już na dniach a ja zaś chora :(
Więc życze miłego oglądania a ja mykam już do łóżeczka się kurować.
Pozdrowienia z Tatr ;))- zima,zima i jeszcze raz zimy ciąg dalszy.
Buziaki :*

Wesołych Świąt :))

A może mi jakieś inne pędzelki polecicie i nie drogie a wytestowane? ;))

6 komentarzy:

  1. też mnie choroba łapie :) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych pędzelków, koniecznie pochwal się nam jak będą się sprawować ! :)
    a Tobie wzajemnie wesołych świat i zdrówka życzę ;)
    na pocieszenie mogę dodać, że nie jesteś samotna, bo mnie ten choróbsko powaliło ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te pędzelki, też szukam takiego bardzo cienkiego pędzelka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pędzelki :-) już czekam na pierwsze prace nimi zrobione :-) pozdrawiam serdecznie i dodaje do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie wiedziałam że Donegal robi takie pędzelki. Muszę się przyjrzeć im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len