26 marca 2013

Ład,skład i harmonia- czyli mój nowy nabytek :)

Ostatnio robiłam sobie porządek w mojej półeczce z moimi akcesoriami do paznokci i doszłam do wniosku,że zaraz tam nie znajde nic i nie będzię już w niej miejsca.Dlatego też pomyślałam o kupnie moich skrzyneczek z przegródkami na allegro.I taka moja mała rada jeśli szukacie w dziale urody paznokciowej to jest dużo drożej jakbyście szukali w innym dziale w którym są takie pudełeczka.Na allegro na pudełka do paznokci najtańszy kosztował 19.99zł za jedno w takim samym rozmiarze a ja znalazłam go przy pojemnikach za 6.30zł za szt. Z przesyłka dałam ok22zł więc jak same widzicie w cenie pierwszej mam 2skrzynki i to z przesyłka :) Jest oszczędność :) Oczywiście nie wszystko tak można kupić wiadomo ale farbki akrylowe też tak kupiłam :) A o to moje organizery:

Niestety wszystkie mi się lakiery nie zmieściły...

Moje ozdóbki,

tak to wygląda po zamknięciu :)

A tak trzymam sb w półce :)
Podoba mi sie to bardzo bo jest czysto,przejrzyście i oczywiście zrobiło sie więcej miejsca :)
I o to mi właśnie chodziło :) Polecam

 
Do usłyszenia
 
Anita

6 komentarzy:

  1. świetne organizery ;)
    i o dziwo po raz pierwszy widzę, aby do takiej "walizeczki" zmieściły się niezwykle niewymiarowe GR Paris ;))
    pozazdrościć udanego zakupu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) są naprawde fajne mam je juz 2dzień a ciągle otwieram moją półeczke bo tak mi sie podobaja.Najlepsze jest to, że GR Paris się zmieściły a Safari niestety nie i wylądowały w koszyku na górze.Mają o 2mm za wysoką nakrętke ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooooooo zazdroszcze takiego ladu i składu.. ja musiaałabym miec z 5 takich pudelek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe powiem szczerze,że żałuje że nie zamówiłam ich 4:) a tylko 2 na próbe ale już wiem gdzie szukać przydało by się żeby był o 1cm wyższy :)

      Usuń
  4. Lubię ludzi dobrze zorganizowanych ;)
    Dobra robota;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z tymi skrzyniami. ja kupuję na lakiery plastikowe pudełka z pokrywkami w hipermarketach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len