27 marca 2013

1-szy tydz Projekt Książka- Bajka :)

To mój pierwszy tydzień w "Projekt Książka".
Tutaj zrobiłam to w wersji konkurencyjnej książka "Kubuś Puchatek i przyjaciele" kontra film animowany "Despicable me- Minionki" choć wiadomo,że Kubuś puchatek też jest bajką anonimowaną na ekranach.
Nie mogłam się powtrzymać i musiałam narysować te ludki Minions bo kojarzą mi się z moim chłopakiem i kuzynką z USA:)

A o to moje efekty:



Tak więc sami wybierzcie co wolicie:
"Kubuś Puchatek i przyjaciele"?

Czy....

"Minionki- Despicable Me( Jak ukraść księżyc)"

A te zdjęcia są dla porównania że te postacie istnieją :)


Obie bajki są fajne...
Polecam ;))

11 komentarzy:

  1. prosiaczek wyszedł idealnie <3
    a drugiej bajki nie znałam, ale coś czuję, że niedługo odrobię zaległości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą bajkę idzie się pośmiać w tym roku będzie część 2 tej bajki w kinach. Powyżej jest link zachęcający do tej bajki spokojnie ją można oglądnąć na internecie tą 1część ja ją oglądałam w tamtym roku jakoś na początku.

      Dziękuję :* ;))

      Usuń
  2. Kubuś Puchatek, jeju to moja ulubiona bajka z dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kubusia Puchatka tylko kłapouchego mi zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś puchatek rządzi! :)
    Bardzo ładne paznokcie, świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem chyba troszkę zacofana bo nie znam tej drugiej bajki :) ale tak czy się najbardziej podoba mi się wymalowany przez Ciebie prosiaczek :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAAAŁ! super!:) (możesz wyłączyć weryfikację obrazkową?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nawet nie wiedziałam że mam ją włączoną już powinno być ok :)

      Usuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len