25 września 2016

DOLCE VITA NAILS

Hej :)

Zaczynałam od marki Semilac, pracuję w salonie na marce OPI i Gelish, znam także INDIGO oraz od niedawna markę Neonail.
Dziś pokażę Wam zupełnie coś nowego dla mnie na pewno ale i może dla wielu z Was także.
Jakiś czas temu pojawił się KONKURS na FB, gdzie można było wygrać hybrydki (baza, top i kolor) marki Dolce Vita Nails.
O tej marce dowiedziałam się wcześniej dzięki Lakierowniczce dlatego postanowiłam wziąć udział w konkursie a nóż może się uda i poznam nową markę na Polskim rynku kosmetycznym.




I stało się wygrałam i dostałam swoją wygraną :D
Oprócz hybryd dostałam także gratisy, które kiedyś pewnie wykorzystam.
Pani Malwinie bardzo dziękuję jeszcze raz.
Obiecałam, że przetestuje DV oraz opiszę na blogu jakie są moje odczucia.
Nie ukrywam, że opowieści innych o Nowościach są dla mnie nie do końca przekonywujące.
Wiadomo, że kota w worku nie kupuje.
Nie ma to jak samemu przekonać się na własnej skórze o danym produkcie.

Wygraną dostałam jakoś na początku wakacji, a że kolor jaki otrzymałam jest granatem a w lecie uwielbiam jasne kolory, to testy zostawiłam sobie na tą porę roku, gdy już jest po wakacjach i jeszcze przed jesienią :)



Dolce Vita Nails to marka dla profesjonalistów.
W swoim asortymencie posiadają nie tylko lakiery hybrydowe ale także żele kolorowe, jednofazowe, płyny (aceton i cleaner), produkty do pięlęgnacji rąk i skóry, pędzle, urządzenia itp.
Buteleczki hybryd są białe otulone delikatną mgiełką brokatową, ich pojemność wynosi 10ml.
Są smukłe, wysokie o kształcie prostokąta. Spokojnie mieszczą mi się do organizera.
Ich nakrętka jest czarna i kwadratowa.
Po raz pierwszy mam kanciastą nakrętkę w hybrydach i muszę przyznać, że jest wygodna w trzymaniu podczas malowania.
Pędzelek jest długi, włosie miękkie i czarne. Na pierwszy rzut oka pędzel wydaje się być prosto ścięty ale podczas malowania idealnie rozkłada się wachlarzowo co uwielbiam, gdyż bardzo przyjemnie dojeżdża się nim do wału około paznokciowego.
Na takich właśnie pędzelkach pracuję z OPI i są dla mnie idealne dlatego malując  hybrydką DV to czysta przyjemność. Po wyjęciu z butelki wygląda wąsko ale gdy już zaczniemy przykładać go do naszego paznokcia rozkłada się w taki sposób, że osoby mające nie za szeroką ani też za wąską płytkę paznokciową mogą już przy pierwszym pociągnięciu pomalować paznokcia całego :)
Na opakowaniu są zawarte takie ważne informację jak: pojemność, skład hybryd oraz oznakowanie data przydatności od otwarcia 12miesięcy.
Nazwa to wiadomo oraz numeracja koloru, opis czy to baza i  top.
Na nowych kolorkach i starych z nowej dostawy są także na samym czubku nakrętki pokazane kolory, dla ułatwienia przy wybieraniu danego odcienia podczas wykonywania zabiegu hybrydowego.



















Baza Dolce Vita Nails jest podobna do bazy Semilaca, czyli jest rzadka dlatego też trzeba uważać z ilością przy nabieraniu z buteleczki. Przez to, że jest lejąca łatwo można zalać nią skórki. Osoby mające wprawę z takimi bazami np. JA, bez problemu z nią sobie poradzą.
Przyczepność jej do paznokcia jest bez zarzutu.
Oczywiście nie będę opisywać jak należy przygotowywać paznokcia przed stylizacją hybrydową bo to mam nadzieję już każda pracująca osoba na hybrydzie już zna. ( nie chcę się powtarzać za każdym razem chyba same rozumiecie)
Gdybyście miały jakieś pytania odnośnie całego zabiegu możecie pytać w komentarzu pod postem.
Czas utwardzania: 2min w UV, 30s w LED.

Top Dolce Vita Nails jest już zupełnie inny niż Semilac bo jest rzadki ale nie tak jak Baza DV.
Przypomina mi top OPI, który łatwo się aplikuje na kolor i przepięknie błyszczy.
Pamiętajcie aby każdym topem dobrze zabezpieczać  wolny brzeg paznokcia (czyli sam koniec).
Czas utwardzania: 2min w UV, w lampie LED starcza 30s natomiast ja zawsze topy utwardzam 60s wtedy mamy pewność, że wszystko nam się dobrze utwardziło oraz połysk jest jeszcze lepszy.
Top jest to lakier nawierzchniowy, który zabezpiecza nam całość manicuru hybrydowego. Posiada warstwę dyspersyjną ( dla osób lubiących topy bez przemywania, DV także posiada top super shine no wipe).
Baza ma także ogromne znaczenie, gdyż jest to lakier podkładowy i jeśli będzie słaba to całość będzie do niczego i wszystko zejdzie nam całym płatem.
Nie wspomnę już o fazie wstępnej, czyli samym przygotowaniu paznokcia przed malowaniem.
Skórki muszą być dobrze odepchnięte ale i paznokieć musi być prawidłowo zmatowiony.
Niby proste ale wystarczy zrobić jeden błąd to już mamy posprzątane.


Co do koloru jaki dostałam to zostawiłam sobie opis  na sam koniec.
DV 081 Deep Blue Soak off Gel Polish to kolor granatowy. Jest dobrze napigmentowany, już przy pierwszej cienkiej warstwie kryje bardzo dobrze co bardzo mnie zaskoczyło.
Do idealnego krycia potrzebowałam 2-wie bardzo cienkie warstwy przez co hybryda wyglądała jak lakier do paznokci, czyli bardzo naturalnie.
Pięknie błyszczała przez cały czas noszenia na moich paznokciach.
Przeważnie hybrydki trzymam ok tygodnia, gdyż jako lakieromaniaczka nudzi mi się jeden kolor bardzo szybko. Zaś jako stylistka paznokci w mojej pracy moja prawa ręka a raczej paznokcie w kciuki i wskazującym szybko się zużywają pomimo, iż pracuję w rękawiczkach. Tutaj natomiast całość nosiłam 2,5tyg bez żadnego odprysku, jedynie dwa wcześniej wspomniane palce miały końce starte ale mimo to mani (jak na mnie) trzymałam bardzo długo.
Mając nowe produkty do testów staram się je trzymać jak najdłużej przynajmniej te 2 tyg, w tym przypadku było to nieco dłużej z powodu braku czasu na ściągnięcie.
Jedynie co miałam to odrost, który wiadomo chyba każdą z nas irytuje.




Czy baza i top DV może łączyć się z innymi markami hybryd?
Myślę, że spokojnie tak gdyż na paznokciu serdecznym  wykorzystałam hybrydkę Semilaca nr 141.
Całość trzymała się dokładnie tak samo.



Ściąganie hybryd Dolce Vita Cosmetics jest szybsze niż Semilac.
Po zawinięciu paznokci folią z wacikiem nasączonym acetonem odczekałam 5min i zaczęłam sprawdzać czy już nie schodzi. Myślę, że 6min jest idealnym czasem do ich ściągania.
Oczywiście nie ścierałam specjalnie topu pilnikiem przed zawinięciem folii. Czasami ściąganie zależy od acetonu jaki posiadamy, od grubości lakieru oraz od tego czy nasze dłonie są ciepłe. Zimą w salonie to ściąganie jest troszkę gorsze bo Panie mają zimne dłonie  a odmaczanie jest wtedy nieco dłuższe.
Co wtedy najlepiej zrobić?
Ja frezem ścieram top i większą część koloru ale są też zwolennicy nie moczenia a ściągania hybryd w całości frezarką.
Pracując w autoryzowanym salonie OPI muszę trzymać się ich zasad i ściągać hybrydki poprzez ich odmaczanie. Mowa tu oczywiście o ściąganiu hybryd z powierzchni naturalnej paznokcia bo z żeli ściąga się już tylko frezarką lub jeśli ktoś na niej nie pracuje to pilnikiem.
Hybrydka DV schodzi co prawda nie płatami ale nie pozostawia resztek na paznokciu, przez co nie ma dużo ścierania powierzchni paznokciowej a to jest przecież najważniejsze.
Płytka jest zmatowiona ale nie cieńsza niż wcześniej.
Wiele z Was nie znając się na tym przepiłowuje paznokcie pilnikiem aż do czerwoności, stosuje pilniki zamiast bloczków polerskich czy też flexów a to zupełnie inne przedmioty.
Pilnikiem przy manicurze hybrydowym nadajemy im tylko kształt, służy on nam do opiłowania naszego wolnego brzegu nie do matowienia.
Polecam pilniki o gradacji 180/240, gdyż są one delikatne i nie szarpią one naszego paznokcia na końcach.





Podsumowując całość jestem bardzo miło zaskoczona marką Dolce Vita Nails.
Ich aplikacja to czysta przyjemność dzięki wspaniałym pędzelkom, które są miękkie, długie i wachlarzowo rozkładające się podczas malowania.
Jaka jest ich cena?
Za 10ml zapłacimy tylko 39zł a to wcale nie jest dużo.
Jest to marka ze średniej półki porównując do innych marek pod względem pojemności oraz ceny.
Z biegiem czasu rozrasta się w coraz to więcej kolorów co bardzo mnie cieszy, gdyż teraz już wiem że nie był to mój pierwszy raz z tą marką.
Jeśli coś jest dobre to czemu bym miała tego nie doceniać i nie chwalić?





A czy Wy znacie już Dolce Vita Nails?

Pozdrawiam :*




10 komentarzy:

  1. Piękne pazurki! Cieszę się, że polubiłaś DVN! Ja sama zauważyłam, że ostatnio na moim blogu jest jej co raz więcej, stylizacje same się pchają żeby użyć kolorków Dolce Vity :d

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kolory! <3 szukam właśnie takiego odcienia, jednak w Semilacach takiego nie znalazłam :( chyba czas na przygodę z nową firmą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki Anitko i bardzo wyczerpujący temat post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo polubiłam sie z lakierami tej marki, i łatwo się je odmacza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdobienie :) dużo słyszałam o tych lakierach, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne to zdobienie, juz podziwiałam na Twoim insta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam silcare color it bardzo tanie hybrydy znasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ;)

    _____________________
    http://bit.ly/2dKEeMz

    OdpowiedzUsuń
  9. आप जानकारी के लिए बहुत बहुत हमारे लिए उपयोगी हो सकता है, हमेशा स्वस्थ ग्रीटिंग धन्य


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len