24 grudnia 2015

Życzenia Świąteczne i noworoczne :)


Kochani :)

Czas przedświąteczny był u mnie bardzo pracowity.
Dużo Pań chce mieć przepiękne paznokcie na Święta i Sylwestra dlatego też nie ma mnie tutaj ostatnio w ogóle.

Z okazji  Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i radości w gronie rodzinnym. Przede wszystkim wyciszenia oraz dużo miłości i odpoczynku.
Mnóstwo pomysłów na nowe posty blogowe, dużo pomyślności w życiu prywatnym oraz spełnienia wszystkich marzeń.
Wielkiej ilości prezentów oraz wiele ciepła a także miłego świętowania  w nadchodzące dni.
A w Sylwestra udanej zabawy, pysznego szampana i niezapomnianych chwil z bliskimi.
Pamiętajcie jak się kończy stary ROK tak potem się Dobrze rozpoczyna Nowy :)



WESOŁYCH ŚWIĄT!

Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Tobie również Anitko życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len