24 grudnia 2014

KKCenterHk: XL size brush nail art :)

Hejcia :)

Ostatnio mało czasu mam na cokolwiek okres przedświąteczny jest naprawdę gorączką wielkiej nocy, u mnie niestety brak świątecznych zdobień bo tak naprawdę nie mam czasu na ich malowanie, wychodzą mi one bokiem raz że jest ich wszędzie pełno a dwa sama maluje swoim klientkom w pracy po pracy takie właśnie motywy.
Tak więc same mnie rozumiecie.
Dziś przychodzę z recenzją mojego nowego pędzelka od KKCenterHk, który dostałam w ramach współpracy :)

Już od dawna mnie taki kusił dlatego tym razem postanowiłam, że już dłużej się nim kusić nie będę tylko zaspokoję swoja ciekawość.


Pędzel JR1185  ma rozmiar XL i jest wykonany na wzór tzw. kociego języczka.
Służy głównie do ręcznego rysowania i malowania, zdobienia farbkami akrylowymi.
Jego długość włosia wynosi 11 mm i jest wykonany z miękkiej wełny, jest dosyć mocne.
Odpowiednie dla każdego, trzyma się go wygodnie i dobrze nim manewruje po paznokciu.
Zanim zabrałam się do malowania tym właśnie pędzlem to na początku moje paznokcie pokryłam lakierem bazowym, potem położyłam 3 warstwy lakierów holograficznych od Allepaznokcie (starczą dwie ale dla lepszego efektu dodałam 3, szybko schną).
Chorowałam na te holosie już od dwóch lat zanim jeszcze założyłam bloga, dziś dzięki kochanej Paulinie z bloga Cherry Nails moje marzenie się spełniło :)
Bardzo mi pomogła przy ich zakupie oj bardzo i za to Ci kochana dziękuję :*
Mamy tutaj dwa kolory linearnych holosi jest to 01 w kolorze srebra i 02  w kolorze fioletu.
Ciężko jest mi uchwycić moimi aparatami realne unikatowe piękno jakie w sobie mają. Do tego potrzebne jest głównie światło sztuczne lub też słoneczne. Niestety tego drugiego teraz za oknem ostatnio brak lub pojawia się i znika dlatego muszę Was zadowolić tylko sztucznym.
Na serdecznym i środkowym paznokciu gdzie jest kolor 02 fioletowy zmalowałam ręcznie farbką akrylową delikatny wzór żeby nie przykryć pięknisia. Całość pokryłam lakierem bezbarwnym DOR.



















Jeśli chcielibyście mieć taki sam pędzel lub mniejsze w tej wersji to możecie je dostać w KKCenterHK a dokładnie TUTAJ!
Teraz jest niestety wyprzedany ale już wkrótce będzie znowu dostępny. Możecie także skorzystać z mojego kodu anitanails89, który uprawnia Was do 10% zniżki na zakupy w tym sklepie.


Na sam koniec bo już tutaj nie będzie okazji, chciałabym Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia Świąteczne  i noworoczne. Żeby zdrowie zawsze Wam dopisywało, szczęście i mnóstwo miłości. Dla koleżanek po fachu życzę ogromnej ilości pomysłów zdobieniowych, sporo lakierów i innych potrzebnych ozdób. Dużo ciepła rodzinnego oraz żeby ten Nowy nadchodzący  ROK 2015 był lepszy od tego 2014.
Przede wszystkim dużo cierpliwości, życzliwości i wytrwałości w dążeniu do zamierzonego Wam celu :)
Pamiętajcie róbcie zawsze to co najbardziej kochacie i z tego nie rezygnujcie :)
Wesołych Świąt dziubaski :*



Pozdrawiam :*



6 komentarzy:

  1. rozumiemy :D przesyt też nie jest wskazany :)
    lakier bazowy cudowny :-))) a zdobienie fajne, pędzelek się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne te holosie od AllePaznokcie. Dawno do nich nie zaglądałam, a czuję że znalazłabym sporo fajnych nowości..
    Co do pędzelka, to tego typu mam ich sporo. Teraz nie ustaję w poszukiwaniu takich maleńkich, super ekstra precyzyjnych :)

    Wesołych Świąt !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pędzelek, bardzo precyzyjny ;) A tak w ogóle to zachwycam się tymi holosiami ;D
    Tobie również Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. holosie przepięknie :) a tym pędzelkiem kusisz :P

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić taką radość, Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len