9 października 2013

Wygrane nowości od Hean :)


Hello,
Środa minie tydzień zginie :)
A dziś w ten piękny słoneczny dzień jaki się zapowiada przychodzę do Was z postem chwalipiętą.
Dlaczego?
Jakiś czas temu na Fanpage'u marki HEAN odbywał się dość nietypowy konkurs.
Zadaniem chętnych uczestników należało dokończyć zdanie.
Do wygrania były trzy Diamentowe Zestawy Do Zadań Specjalnych :)
+ jako gratis był lakier I love Hean w wybranym kolorze:
 
(zdjęcie zapożyczone z bloga Hean)


Aby stać się posiadaczką zestawu, trzeba było napisać dlaczego Twoim zdaniem kobiety kochają diamenty.
Wśród trzech odpowiedzi znalazła się i moja
 
 To było dla mnie wielkie zaskoczenie kiedy Agni mi napisała w wiadomości priv na Fb, że wygrałam.
Dlaczego doznałam szoku?
Otóż jak zobaczyłam ten konkurs to nie chciałam brać w nim udziału bo ja kompletnie się nie nadaje na takie opisówki.
Potem na nast. dzień widzę na tablicy, że do końca konkursu został już tylko dzień.
Myślę i myślę....
A co mi tam napisze to co uważam z głębi serca. To był typowy spontan, nawet nie patrzyłam na błędy, sens i czy to się trzyma tzw. kupy. napisałam i enter.
I tak wiedziałam, że nie mam szans i zapomniałam o tym konkursie do czasu kiedy ujrzałam swoje imię i nazwisko wśród wygranych.
 
Wygrałam dokładnie to:

 
Pani Ania jak to sama napisała na moim Facebook'owym fanpage'u:
"Wreszcie się ujawniłam"
I powiem, że i ona jak i Hean zaskoczyli mnie niesamowicie w dniu kiedy otrzymałam swoją wygraną paczuszkę :)
Do wygrania były 3lakiery: dwie diamentowe odżywki ( baza+ top) oraz lakier I love Hean w wybranym przeze mnie kolorze. Ja wybrałam typową śliweczkę nr 805, która w sam raz będzie pasować do tej pory roku.
Ale....
to jeszcze nie wszystko z koperty wyciągnęłam jeszcze dodatkowy lakier glitter :)
I to była ta miła dla mnie niespodzianka i oczywiście karteczka z gratulacjami
wygranej w konkursie :)
 
Będę miała teraz piękne testowanie i odżywki w sam raz się przydadzą dla moich paznokci.
Do tej pory nie miałam żadnej i miałam już zamiar coś kupić
i jak same widzicie to było mi pisane :)


Dziękuję jeszcze raz firmie Hean i Pani Ani za ten prezencik oraz za wybranie mnie w konkursie.
Zapraszam również na bloga tej firmy i wyniki konkursu
 
 
W najbliższych dniach spodziewajcie się recenzji tych lakierów.
 
Pozdrawiam
 
 

 

16 komentarzy:

  1. Anitko, serdecznie gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    jestem bardzo ciekawa tego glitterka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło ;)
    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie :) GRATULACJE :)

    Bardzo ładną napisałaś odpowiedź w konkursie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ;) ja to się kompletnie nie nadaje na opisówki... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę :D Ja nigdzie nic nie mogę wygrać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :D super lakiery wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale extra :D gratulacje! :* odpowiedź cudna :) pokazuj lakiery na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len