6 października 2013

Miss X #10- Nude

Witajcie,
Kolejny lakier jaki pragnę Wam zaprezentować z mojej współpracy z marką Miss X
to...
Beżowy bądź też  inaczej tak zwany NUDE lakier Miss X #10.
 



 
Jego właściwości:
Nazwa: Miss X
Numer: 10
Pojemność: 8ml
Cena: 6,90zł
Krycie: 2-3warstwy
Wykończenie: kremowo-mleczne, jednolite i równomierne z połyskiem
Pędzelek: mały, płaski a w sam raz, prosto ścięty
Konsystencja: dość rzadka, nie rozlewa się na skórki
Wysychanie: ten zdecydowanie schnął dłużej od poprzedniego (zdjęcia bez topu)
Zmywanie: Bardzo proste jak zwykły lakier
Dostępność: Drogeria Sekret Urody
Ogólna Ocena: 4/6
 


 
 
Dodatkowe informacje: Co mogę powiedzieć o tym lakierze? Jest to lakier w kolorze beżowym/ nude i ma on troszkę gorsze krycie bo po nałożeniu 2 warstw nadal widać delikatne prześwity. Chciałam położyć jeszcze trzecią warstwę ale te dwie schły troszkę dłużej więc zrezygnowałam bo malowałam je przed spaniem. Oczywiście ma on 8ml pojemności o konsystencji lekko lejącej, mimo to nie rozlewa się na skórki i to jego plus. Przypomina mi on taki bardziej mleczny beż do francuskiego manicure. W jednym palcu mi zabąblowało (czego na zdjęciach nie widać) ale może przez tą drugą grubszą warstwę? Sama już nie wiem ale ten kolor zdecydowanie wypada troszkę gorzej jak jego poprzednik. Ja się nie poddaję i zamierzam go jeszcze raz wypróbować innym razem i myślę czy nie połączyć go razem z trzecim lakierem jaki dostałam w kolorze białym jako French Manicure.
Zmywanie jest zwyczajne i nadal się nie będę  wypowiadać na temat jego trwałości bo to jest zależne od paznokci każdej z nas. Cena jest taka sama co różowego 6,90zł i oczywiście jest dostępny w drogeriach Sekret Urody.
 








 
Wybaczcie mi to, że zdjęcia nie są też w świetle dziennym niestety tylko taką miałam możliwość.
Mam tylko to z dzisiejszego jesiennego spaceru :)
 
Teraz czeka mnie już ostatnia recenzja lakieru białego :)
 
Zapraszam również na bloga marki Miss X

 
 

Fakt, iż lakiery dostałam w ramach współpracy z firmą Miss X, w żadnym stopniu nie wpłynęły na moją osobistą ocenę.
 
 
Pozdrawiam
 

 

 


29 komentarzy:

  1. oo jest naprawdę uroczy! bardzo Ci pasuje do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ma taki cielisty kolor troszkę taki odcień jak mam ja :)

      Usuń
  2. Jak na nudziaka to pi dwóch warstwach jest bardzo dobrze w jego przypadku, ja mam jednego, który po... 5-ciu bez białej bazy ma prześwity!
    Mam tą drogerię w pobliżu, więc skuszę się na jakiś lakier i pewnie padnie na ten kolor, bo jest śliczny, szkoda tylko, że nie schnie szybko, byłby "nude-idelny":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeżeli masz tylko taką okazje go kupić to spr może ten jest tylko felerny co do schnięcia bo poprzedni różowy był bez zarzutów. Takie właśnie są te beże nie zawsze można trafić z ich kryciem a ten nie jest zły ma lekkie prześwity i powiem nawet że mi się podobają bo nadaja taki fajny urok paznokciom

      Usuń
  3. bardzo ładny, delikatny kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, po miniaturce pomyślałąm że to lakier Max Factor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha ten liść wygląda jak naleśnik :D dobre xdd
    a kolorek super, chociaż mam już kilka podobnych w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe bardzo ładny ten liść co nie? a ja taki kolor mam jako 3 chyba bo nie przepadam za nim :)

      Usuń
  6. świetny kolorek:) jak na taki odcień to i tak nieźle 2 warstwy i małe prześwity:P

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię nudziaki dlatego ten mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, ale krycie dla mnie jednak za słabe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę tak myślałam że będzie dobre miał ale jednak są prześwity

      Usuń
  10. Masz takie ładne, filigranowe paznokcie :) Bardzo Ci pasuje ten lakier :)
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję kochana za piękne słowa :) Ty masz również piękne pazurki też mi się strasznie podobają :) Pozdrawiam :*

      Usuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len