9 kwietnia 2017

Born Pretty Store: Holografic Rainbow Glitter

Hejka,

Kto z Was uwielbia lakiery holograficzne?
Jeśli choć jedna z Was podobnie jak ja uwielbia to wykończenie to zapraszam na dalszą część postu.
Tym razem nie będzie tu mowa o lakierze a o pyłku holograficznym, który możecie wykorzystać np w manicurze hybrydowym.



Holo pyłek otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
Z początku miałam pewne obawy czy będzie to ten słynny pyłek jaki posiada np Indigo czy Nails Company. Jednak gdy tylko do mnie dotarł od razu to sprawdziłam wcierając go w hybrydkę.
Do zestawu z pyłkiem dodatkowo był dodany pędzel silikonowy, który idealnie nadaje się do aplikacji pyłku zamiast tak zwanej pacynki.
W małym słoiczku mieści się ok 1g tęczowego pyłu drobno zmielonego.
Co ciekawe jest on wsypany aż po same brzegi przez co śmiem twierdzić, że jest go więcej w opakowaniu niż u naszych polskich odpowiedników,które zostały podane powyżej.
Za mały słoiczek wraz z pędzlem silikonowym zapłacimy 8.99$, czyli nieco mniej niż u naszych dystrybutorów, którzy owego pędzelka już z pyłkiem nie sprzedają a gramatura holosia wynosi o połowę mniej bo tylko 0,5g.
Mam również wrażenie, że ten z BPS wciera się lepiej niż te nasze odpowiedniki.



A jak wygląda aplikacja takiego pyłku?
Na kolor hybrydowy pokryty i utwardzony dwukrotnie ( obojętne jaki kolor)  malujemy Top No Wipe, w tym przypadku polecam Markę Słowianka Nail Trends. Za ich top dałabym się pokroić jest fantastyczny i idealny do tego typu zdobień z pyłkami.
Top polecam utwardzać ok 10 do 15 sek.
Następnie wcieramy nasz pyłek holograficzny  za pomocą pędzelka silikonowego, który jest dołączony do zestawu. Później koniecznie holoś pokrywamy  ponownie topem.
Aby trwałość takiego manicure była dłuższa polecam dwa razy zaaplikować i utwardzić top pamiętając o bardzo dobrym zabezpieczeniu naszego wolnego brzegu ( końcówki paznokcia).
Najlepszym plusem tego holo pyłku jest  to, że możemy go kłaść na różne kolory przez co efekty końcowe możemy mieć różne w zależności od lakieru podkładowego pod niego.
Sam pyłek jest bardziej srebrny z mnóstwem drobno zmielonego brokatu w milionach kolorów.
Poniżej podam Wam kilka zaległych zdjęć :D






Jeśli spodobał się Wam post to zapraszam do skorzystania z mojego kodu oraz do odwiedzenia strony Born Pretty STore. W dziale Nail Art zobaczycie mnóstwo przepięknych produktów do paznokci w tym nasz dzisiejszy holo glitter.
Korzystając z mojego kodu macie 10% upustu na produkty nieprzecenione.



A tak z innej beczki... znacie może wspomnianą przeze mnie markę Słowianka?
Jak tylko znajdę chwilę to opowiem Wam co nieco o niej i ich produktach.


Pozdrawiam :*



22 komentarze:

  1. I like both manicures and that holo effect is amazing! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie prześliczne. Piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt holo to jest coś co uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten pyłek, marzy mi się od dawna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się mieni to holo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten silikonowy pędzelek zapowiada się ciekawie. Paznokietki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny efekt ;)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są *-*
    http://nyksx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, muszę tu częściej zaglądać -)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te paznokcie, bardzo mi się podoba każdy z wzorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pyłek jest świetny. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len