30 października 2016

VICTORIA VYNN- Pure Creamy Hybrid 001, 007 i 036

Cześć,

Dziś prezentuję Wam pierwszy post z udziałem hybryd Victoria Vynn.
Na początek wybrałam serię Pure Creamy Hybrid.

Jest to kremowy lakier hybrydowy, bezpieczny dla paznokci i dłoni a przede wszystkim bezpieczny dla stylisty. Formuła bez drażniącego zapachu, kremowa konsystencja o właściwościach samopoziomujących się. 100% krycia piewszą warstwą koloru.
Efekt Glass Nails- intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji. Super trwały nawet do 4 tygodni.
3 STOPNIOWY: baza, kolor, top.
Utwardzany w lampie LED juz w 30 sekund.
PĘDZELEK- włosie i jego długość specjalne dostosowane do lakieru PURE.
Taki opis znajdziemy od producenta natomiast jakie są moje odczucia i zdanie na ich temat zapraszam na dalszą część notki.







Pierwsze kolory jakie zaczęłam testować na swoich paznokciach są:
001 biały ABSOLUTE WHITE
007 łosoś SWEET ICE CREAM
036 czarny JET BLACK

Użyłam także:
Płyn PURE ALCO REMOVER oraz Matę silikonową Victoria Vynn do zdjęć.
Baza i top VV


Zacznę od koloru z nr 007.
Sweet Ice Cream jest bardzo delikatnym kolorem, taki rozbielony pastelowy łosoś, który kryje już przy dwóch cienkich warstwach. Nie pozostawia smug mimo, iż jest to odcień pastelowy. Sam się poziomuje.
Każda buteleczka z serii Pure Creamy Hybrid ma 8 ml pojemności.
Mimo tego, że pędzelek jest dość długi to jego włosie jest krótkie oraz miękkie.
Podczas malowania paznokci rozkłada się lekko wachlarzowo dzięki czemu łatwo można pomalować paznokcie przy wale paznokciowym.
Ważne jest żeby każdy lakier malować na tzw. zakładkę, czyli dobrze zabezpieczać nasz wolny brzeg.
Lakier ten jest bezzapachowy o kremowym wykończeniu.





Kolejny kolor to czysta kredowa biel z nr 001 Absolute White.
Do pełnego krycia potrzebujemy 2 cienkich warstw. Nie marszczy się a to jest najważniejsze i nie pozostawia smug, jak to miewają czasem inne marki.
Podobnie jak 007 ma pędzelek taki sam. Jest to kolor idealnie nadający się do french manicure oraz jako tło pod zdobienia. Również jest bezwonny.



Nr 036 JET BLACK to czysta i nieskazitelna czerń, która kryje przy dwóch warstwach.
Nie marszczy się w lampie. Choć przy pierwszej warstwie jego pigmentacja jest słaba tak przy drugiej widać już głębię idealną koloru.
Nadaje się do zdobień oraz solo.
Wszystkie trzy kolory charakteryzują się półpłynną konsystencją, dzięki cienkim warstwom mamy pewność, że nie zalejemy nasze skórki.
Pamiętajcie, że to my mamy mieć kontrolę nad pędzelkiem a nie on nad nami.
Mając wprawę już w lakierach hybrydowych zdecydowanie wolę takie lakiery niż te, które są gęste.
Dzięki nim możemy szybciej pomalować nasze paznokcie ale i też krycie rzadszych hybryd moim zdaniem jest lepsze.
Lakiery hybrydowe z serii PURE utwardzamy tylko w lampie LED ewentualnie CCFL/LED.
Ja posiadam tą ostatnią dlatego jestem szczęśliwa, że mogę hybrydki zrobić bez żadnego problemu.
Czas utwardzania wynosi 30s choć ja czasem utwardzam w 45s.
Mając porównanie między lampami Led a UV to różnica jest kolosalna i LED ma same plusy.
Nie dość, że w LED hybrydki utwardzają się szybciej to i nasza aplikacja hybryd trwa o wiele szybciej niż w lampie UV.
Dziś są już takie lampy, że wcale nie są drogie a warto w taką zainwestować każde pieniądze.
Zwraca się to w 100%.
Wykończenie wszystkich trzech kolorów jest kremowe bez żadnych dodatków.





Base Coat to nic innego jak nasza baza pod lakier kolorowy.
Jest rzadsza niż kolory dlatego tutaj musicie przy niej uważać.
Niestety ma delikatnie wyczuwalny niemiły zapach, jest bezbarwna. Czas utwardzania 30s LED.
Pędzelek taki sam jak w kolorach.


Top coat, czyli nasz nawierzchniowy lakier, który utwardza i zabezpiecza nasz cały manicure.
Jest bezbarwny, bez zapachu oraz przepięknie się błyszczy.
Dzięki swojemu połyskowi nasz manicure przez cały czas wygląda perfekcyjnie, pomijając odrost.
W porównaniu do bazy jego konsystencja jest półpłynna, czyli podobna jak przy kolorach.
Pędzelek natomiast jest dokładnie taki sam jak całej reszty opisanej powyżej.



Same kolory były dla mnie za puste dlatego dodałam na szybko wzory azteckie choć bardziej stwierdziłabym, że są geometryczne.



Poniżej widzicie mój odrost po 14 dniach.



Cały manicure nosiłam 16dni. Jak na moją pracę to i tak długo ale i nie tylko bo mi szybko nudzi się jeden kolor na moich paznokciach.

Jak usunąć lakiery hybrydowe Pure Creamy Hybrid?
Można je ściągnąć na dwa sposoby:
1. Płynem Alco Remover, który jest na bazie alkoholu
2. Acetonem

Ja wybrałam 1 sposób, który polega na tym, że top musimy pierwsze spiłować z góry zanim zawiniemy nasze paznokcie wacikami nasączonymi płynem PURE Alco Remover z folią.






Czas jaki musimy odczekać to ok 15min.


Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć pozostałości po ściągnięciu z moich paznokci.
Lakier w tym przypadku nie schodził mi płatem a ukruszył się w drobnych kawałkach.


Oczywiście ściągamy drewnianych patyczkiem w taki sposób żeby nie uszkodzić naszej płytki paznokciowej. Dodaję jeszcze krótką ściągę od producenta








\




Przed samym malowaniem musimy pamiętać o bardzo dobrym przygotowaniu naszych paznokci.
Po pierwsze musimy nadać naszym paznokciom równomierny i jednakowy kształt we wszystkich paznokciach.
Po drugie idealnie wykonany manicure w głównej mierze zależy od bardzo dobrze odsuniętych skórkach. Jeśli ktoś wycina to także ten zabieg polecam wykonać.
Kolejny etap to zmatowienie naszej płytki paznokciowej blokiem polerskim/flexem NIE pilnikiem!
Czemu piszę zmatowić? bo płytkę się nie pilniczkuje a matowi żeby nie była tłusta ani błyszcząca, wtedy przyczepność naszych lakierów jest lepsza i cały manicure trzyma się tak jak należy.
Następnie to co należy zrobić podaję już dla ułatwienia sam  producent:

Lakiery hybrydowe Victoria Vynn PURE CREAMY HYBRID znajdziecie TUTAJ w cenie 28zł za 8ml. 
Cena bardzo dobra i porównywalna do innych marek. Powiedziałabym, że bardziej opłacalna patrząc na pojemność buteleczek.
Zapraszam także na Facebook'a marki


Produkt otrzymałam w ramach współpracy ale nie wpłynęło to na moją osobistą opinię.
Dziękuję marce Victoria Vynn.

Kochani to by było na tyle.
W razie jakiś dodatkowych pytań piszcie w komentarzach a ja w wolnej chwili postaram się na nie wszystkie odpowiedzieć.

Pozdrawiam serdecznie :*



11 komentarzy:

  1. super ten kolorek! i zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te hybrydy, bardzo mi się podoba manicure, jaki za ich pomocą stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem oczarowana tymi hybrydami od pierwszego posta na ich temat jaki zobaczyłam :) fajne kolorki. a Twój wzór jest piękny !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kolorki, jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pastelowy łosoś jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że świetnie się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Az krzyknęłam z wrażenia. Piękne!!! Uwielbiam takie pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kształt pędzelka - krótki i precyzyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łososiowy mi się mega podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len