15 lipca 2016

Born Pretty Store: Pyłki do zdobień :)

Cześć :)

Pojawiam się i znikam ale liczy się to, że jeszcze jestem.

Dziś pokażę Wam ozdoby do paznokci od Born Pretty Store, które w ostatnim czasie są na topie.


Pierwszy z nich to pyłek typu syrenka.
Jest to bardzo drobno zmielony brokat, który w słoiczku wygląda jak biały zaś w rzeczywistości jest tam mnóstwo kolorów pastelowych.
Pyłek ten sprawia, że na ciemnych kolorach wygląda obłędnie i bliżej mu do kameleona.
W każdym świetle mieni się na kilka kolorów. Opalizuje na niebiesko i lekko fioletowo.
Na bieli jest to delikatna poświata bieli z odcieniem żółci, brzoskwinki, złotka itp. Słoiczek zawiera 2ml syrenki.
Myślę, że każdy już efekt syrenek zna i wiedzą jak magiczne są ich efekty końcowe.
Pyłek wcierałam w lepką warstwę dyspersyjną białej hybrydy a następnie pokryłam go topem.
Pyłek syrenkowy znajdziecie TUTAJ w cenie 2,99$







Koło syrenki znajduję się kolejny pyłek, jest to kolorowy akryl z proszkiem fosforyzującym,  dzięki któremu świeci on w ciemności.
Ma on różowo koralowy odcień. W małym słoiczku do zdobień znajduje się 74g akrylu.
Zdobienie jakie zrobiłam to na białej hybrydzie wykonałam proste wzroki sondą z żelem sugar effect Indigo.
Następnie posypałam wzorki proszkiem akrylowym i dopiero wtedy utwardziłam  w lampie :D
Po wyjęciu z lampy oczyściłam puszkiem z resztek akrylu i... Gotowe!
Jest to najpiękniejszy pyłek z całej trójki.
Znajdziecie go TU z numerem 4 w cenie 2,65$.










Spójrzcie jak pięknie świeci w ciemności :D
Obłęd w klapkach dosłownie :D






Ostatni pyłek to coś w stylu folii ciętej tzw. Snowflakes.
Mój pyłek to numer 5 czyli na ciemnych kolorach wyjdzie szafirowo z lekkim fioletem.
W zeszłym roku nie skończyłam całego wzornika świąteczno zimowego dlatego na niebieskim kolorze mogłam zobaczyć jak wychodzi.
Zdecydowanie na jasnych kolorach jest to głównie biel ale z odcieniem niebieskim.
W słoiczku jest 2ml pyłku.
Znajduje się on w cenie 2,39$ dokładnie TUTAJ!





Jeśli spodobały się Wam takie pyłki to znajdziecie je standardowo w dziale Nail Art na stronie Born Pretty Store.
Polecam także swój kod:


Pozdrawiam






9 komentarzy:

  1. Ten typu snowflakes spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te pyłki, najlepszy ten co świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten pierwszy pyłek i przyznaję, jest obłędny ;) ale zaciekawiłaś mnie tym świecącym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten fosforyzujący akryl jest super, muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki pyłki w swojej kolekcji, ale troche nie wiem jak nakładać ten typu snowflakes

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to myslalam ze bedzie wieksze wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czym chcesz mieć większe WOW? jest sporo pyłków tylko trzeba je znać a akurat te to nie są z tych nowości, które w tym roku weszły w modę. Takich mi brakowało to sobie je wzięłam. Jedynie akryl świecący w ciemności z całej 3 jest tu najlepszy.

      Usuń
  7. Wow, płatki śniegu najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) Uwielbiam wszelkie dodatki do paznokci :) Obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len