19 kwietnia 2016

Lady Quenn: Stamping plate BC-11

Cześć,
Uwielbiam czas gdzie wszystko zaczyna się budzić do życia.
Ptaszki pięknie śpiewają, wszystko zaczyna kwitnąć, trawa coraz bardziej świeża i zielona.
U mnie na Podhalu wszystko zaczyna się później ale i też wszystko trwa dłużej niż w innych rejonach Polski.

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną płytkę do zdobień od Lady Queen.
Pora na BC-11, która podobnie jak jej poprzedniczka ma wymiary 6x12cm a wzory są dokładnie w taki sam sposób ułożony :)
Tym razem  są to wzory wiosenne, na których znajdziecie kwiaty ale także ptaszki, motyle, liście itp.

Płytka na początku jest zabezpieczona niebieską folią ochronną, którą przed użyciem należy zdjąć :)
Wzory odbijają się przepięknie bez wyjątków.







Do mojego mani użyłam lakieru My secret Vanilla, do tego biały od Cleme Cosmetics.
Zdobienie wykonałam na zasadzie kolorowanki.
Gdy już biały lakier mi wysechł, odbiłam czarnym lakierem Konad wzór kwiatowy a następnie pokolorowałam go innymi lakierami Cleme Cosmetics. Niestety wybaczcie mi ale zapomniałam ich nazwy. Zdobienie wiosenne i idealne na tę porę roku :)
Wreszcie można użyć pasteli, na wiosnę i lato, są one rewelacyjne.









Płytkę BC-11 znajdziecie w sklepie Lady Queen w dziale Nail Art.
Cena płytki wynosi 5,32$ USD ale możecie użyć mojego kodu BMLC15, który daje Wam 15% zniżki.





Buziaczki :*

10 komentarzy:

  1. jakie ładne wzorki i piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie to wygląda, wiosennie, delikatnie, dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiosenne pazurki ;) Ciekawa płytka,nie mam takiej w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te wzory, płytka zachęca.
    Bardzo przyjemne mani - lubię takie kolorowane wzory, takie lekkie, pastelowe - wyszło uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne wzory ma ta płytka *_* a mani śliczne jak zawsze Anitko :) buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowanka jest cudna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdobienie :) w zdaniu wkradł sie błąd napisałaś ze folia jest zabezpieczona folia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki wielkie za wychwycenie błędu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. faaaaajnie ;) ten żółciak tez bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len