25 stycznia 2015

Born Pretty Store: Stamping Plate BP-L004!

Hej :)
Korzystając z tego, że dziś mam dzień wolny od pracy oraz że za oknem sypie śnieg, chcę Wam pokazać moją nową dużą płytkę od Born Pretty Store!

Do zdobienia wybrałam kilka wzorów z tej płytki, które odbiłam srebrnym lakierem do stempli także od Born Pretty Store ( recenzja o nim będzie innym razem). Za tło posłużył mi lakier MIYO mini drops nr 151 Night Blue. Całość pokryłam SH Diamond Flash.



Płytka BP-L004 jest w kształcie prostokąta, sama płytka metalowa ma wymiary 12 x 6cm.
Przyklejona jest to różowego plastiku dzięki czemu całość ma 13 x 7cm. Jest to dobra sprawa dlatego, że nie skaleczymy się w palce oraz jest to w pewien sposób ochrona dla samej płytki. Gdyby komuś jednak przeszkadzała  osłonka to można ją odkleić od płytki.
Na płytce tej znajduje się 21 wzorów cało paznokciowych o wymiarach ok 15 x 18mm.
Wszystkie odbijają się w miarę dobrze. Ciężko mi było się zdecydować, który wzór odbić dlatego wybrałam trzy z całej reszty.
Niestety nie udało mi się zrobić drugiego zdobienia z powodu braku czasu ale z pewnością jeszcze nie raz użyję tej płytki przy malowaniu paznokci swoich lub też kogoś :D







Zdobienie mi samej się podobało ale i nie tylko.
Gdyby ktoś był zainteresowany tą płytką to dostać ją możecie w sklepie Born Pretty STore w dziale Nail Art dokładnie TUTAJ!
Aktualnie jest w cenie 5,99$ czasami są u nich promocje jednak zanim się pojawią to możecie skorzystać z mojego kodu ANTH10, który daje wam 10% zniżki na produkty nieprzecenione.
Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.


Na sam koniec dodam, że Agusia ma wyprzedaż laksów na blogu. zaglądajcie TUTAJ a nóż może coś się Wam spodoba.


Uciekam i życzę miłej niedzieli :)
Buziaki




29 komentarzy:

  1. Piękne, choć... geometryczne wzornictwo nie jest dla mnie, wolę coś bardziej fantazyjnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Tobie i tak nigdy nie dogodzi bo zawsze nic Ci się u nikogo nie podoba :D

      Usuń
  2. Uśmiecha się do mnie ta płytka :D Fajne wzory ma <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytka super. Z resztą wszystkie te prostokątne mi się podobają, mam nadzieję, że wypuszczą ich więcej.. Mani też fajny, ale lakier stemplowy niestety jak dla mnie nie zdał egzaminu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o lakier to mam z Avon metalic i wypada lepiej niż przy tym a tak to zbytnio nie mam doświadczenia z typowo do stampingu lakierami :D Ty kusisz mundziakami

      Usuń
    2. No Mundziaki to dla mnie najwyższa półka.. Ale z takich łatwiej dostępnych, to na Allegro warto do stemplowania np Sally Hansen Insta Dri serię poszukać.. Zazwyczaj chodzą po 5-7 zł, a są świetne. Jasne, że nie wszystkie kolory, ale większość.. U mnie na pasku bocznym jest link do postu o stemplowych lakierach, tam znajdziesz info jakie mam kolory z tej serii i testowe stemple. Nim kupiłam Mundo rządziły u mnie właśnie Sally Hansen i Konad.

      Usuń
    3. Do konada się przymierzam w tym roku własnie i dzięki za info :) dobra rada od królowej stempli zawsze sie przyda :D i to jak skarb

      Usuń
  4. mam płytkę z bps i też jestem szalenie z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne te wzorki! ja właśnie myślę o zakupie którejś z tych płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te płytki, ja czekam na moją "Vintage" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne mani, w ogóle świetna ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płytka super, kolory całego mani też, ale sreberko raczej kiepsko odbiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam nie jest idealne troszkę słabą pigmentacje ma co widac już przy nakładaniu go na płytce

      Usuń
  9. Podoba mi się płytka oraz połączenie kolorów w mani chociaż chyba bym wybrała biel zamiast srebra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mani fajne, ale faktycznie srebrny lakier nie powala... dostałam ostatnio od BPS złoty z tej samej serii i jest fantastyczny, naprawdę ideał. już miałam się skusić na inne kolorki, ale teraz zaczynam się wahać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten na wskazującym wzór mega mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta płytka, kupiłabym ją z chęcią, ale zrezygnowałam, bo wzory na niej są wielkości tych co na BP-L005 i dla mnie są za małe niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śnieg ?!! u mnie ani grama !! Płytkę i lakier właśnie dostałam jestem ciekawa co ja z nich stworzę :) Twoje mani śliczne :) doskonale zestawiłaś motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely plate! I received some as well today, can't wait to try! Love you stamping on blue!

    OdpowiedzUsuń
  15. Good post dear! I love your blog <3
    I am following now and you can also follow me please :)))
    Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Płytka fajna, choć nie jest w czołówce moich the best of the best :D Ale mam w planach ja nabyć ;) Jesli chodzi o srebrny mam swoj silver sweep i nie zamierzam go zdradzac z innymi ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne wzory na paznokciach !
    lakier również ładny
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, świetna ta płyteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz piękne pazurki, a płytka? marzę o takiej dużej płytce, sama mam jedynie te najmniejsze :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len