2 lipca 2014

Disneyland "Dziecięce marzenia"- Wyróżniona praca w konkursie u Puszki :)

Hej :)
Dziś będzie krótko a mianowicie pokaże Wam pracę, która dostała wyróżnienie u Puszki w konkursie "Dziecięce marzenia", organizowanym wraz z firmą Promoto-Promoto.


Nie trudno się domyślić, iż jest to marzenie Wyjazdu to Disneyland'u :)
Jeśli chcecie poczytać opis mojego tekstu do zdjęć jaki i zobaczenia prac zwycięskich to zapraszam Was
TUTAJ!




Lakier bazowy jakiego użyłam to Kobo Mexico nr 20, na który chorowałam już od dawna a udało mi się go kupić na promocji w Naturze w ostatnim czasie.



Moja mała inspiracja to te o to maluszki poniżej.
Zmalowałam je za pomocą farbek akrylowych własnoręcznie na moich naturalnych paznokciach.
Kaczorek skradł moje serduszko a Wam, która z tych postaci się podoba najbardziej?







Kolor jest przepiękny więc pewnie użyje go jeszcze kilka razy.
Opisywać go nie będę bo w blogosferze jest o nim mnóstwo swatchy.
Z mojej strony podam tylko tyle, że nie mam o nim złego zdania wręcz odwrotnie :)


I jak kochani?
Podoba Wam się moja praca na konkurs?

Dziękuję jeszcze raz Puszce (Paulince) jak i Promoto-Promoto za wyróżnienie mojej pracy. Z pewnością nie łatwy mieli wybór wśród tych pięknych prac, które zostały nagrodzone :)


Ja już zmykam :)

Buziaki 
papa :*

Anita

23 komentarze:

  1. WoW swietne myszaki!

    Ja zawsze bylam zakochana w Pluto. To jest pies na wage zlota!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to już jest po konkursie i pisałam że dostałam wyróżnienie :)

      Usuń
  3. Gratuluję :*
    Świetne zdobienie. Kaczorek najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, świetna praca a kolor bazy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Świetne zdobienie, a kolor bazowy rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, słodziutkie! A możesz powiedzieć jakich pędzelków używasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne :) serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, kaczorek czadowy ♥ ale wszystkie świetne, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna praca, najbardziej podoba mi się kaczor :) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulację :) śliczne mani kaczorek jest mega
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo precyzyjne zdobienie :) Super !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie, skąd Wy bierzecie tyle talentu?! Bardzo mi się podoba kształt Twoich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędny lakier bazowy:) Normalnie nie mogę się napatrzyć:)
    Zdobienie fajne, zabawne. Zawsze oglądałam bajki Disneya :) No i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, śliczne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :). Też bym chciała do Disneylandu pojechać :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jakie piękne. Gratuluję i podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ojeju *.* zakochałam się w tym zdobieniu <3 przecudowne :*
    i gratuluję bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier bazowy śliczny ;) ojj w zdobienie musiałaś włożyc sporo pracy wyszło świetnie ;) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że moja córa ich nie widzi bo zaraz by takie chciała ;) przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to jesteś dobra! Genialny plan :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twoja praca. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len