20 lipca 2013

Ananaski w Owocowym Projekcie :)

Witajcie weekendowo :)

Wiem nie było mnie tu już kilka dni ale ostatnio nie mam czasu na nowe posty jestem tu tylko przelotem i staram się zaglądać chociaż do połowy z Was żeby mnie nic nie ominęło :)
Są wakacje, jest lato i jak same rozumiecie trzeba korzystać ale i też nie tylko, mam nadzieję że mi wybaczycie rzadkie pojawianie się ale to minie to pewne :)

Dziś nawiązując do tytułu pojawiam się tutaj z moimi ananaskami do Owocowego Projektu
-czyli ciąg dalszy....
 
A żeby dłużej nie przedłużać to same zobaczcie co zmalowałam:
 


 Oczywiście użyłam jako bazy mojego Golden Rose Fantastic nr 212
 
 
Następnie do wykonania ananasów wykorzystałam:
Lakier Lm #148 kolor żółty od Chińczyka
Farbki akrylowe zieloną i brązową
oraz całość pokryłam Lakierem Dor nr 0 bezbarwny

 
Miłego oglądania:



Prawa rączka też jest a co...
 
Dwie też się udało uchwycić




 
Dziś moje ananaski pojechały na grilla z Okazji 1 rocznicy ślubu mojego brata

 Nie powiem, rzucały się w oczy każdemu :)
I na koniec ostatnie podsumowujące
całość:

 
Oczywiście tutaj możecie oglądnąć wszystkie pozostałe prace innych blogerek biorących udział w tym projekcie także i moje:
Owocowy Projekt od 3.06
 
Do końca zostały jeszcze 2tyg a w nich arbuzy i winogrona :)
 
Nie wiem czy Wam też ale mi  ostatnio strasznie szybko czas leci.
 
A i dodam jeszcze to o czym zapomniałam napisać a Red Rouge mi przypomniała w komentarzu
(po ostatnich grejpfrutach wiedziałam że napiszesz to samo)  ale tym razem jest inaczej.
Prześwity liści są zrobione tu celowo od samego początku, miałam zamiar zrobić je z dwoma kolorami zielonego jasny i ciemny ale postawiłam na jeden ciemny. I tak o to powstała całość bo wiadomo że liście nie są w ananasie w jednym równym odcieniu.


Do usłyszenia
Pozdrawiam :)

 





46 komentarzy:

  1. śliczne są :)) !! wyglądają jak "żywe" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ananaski jak prawdziwe :) Super wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) taki był zamiar żeby tak wyszły :)

      Usuń
  3. Anita! Ja z Tobą nie mam szans :) Piękne Ci wyszły Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam nie opowiadaj głupot jak na razie to ja nie mam szans z Tobą widziałam Twoje ananasy u Diunay :) i są czadowe :)

      Usuń
    2. szczerze powiem że były robione na szybko , jestem z nich dumna, ale... wiesz to o czym rozmawiałyśmy ;)

      Usuń
    3. wiem o czym :) dlatego ja robię już tylko dla samej siebie żeby nie opuścić żadnego tygodnia :) to jest fajne a moje też były na szybko robione wyjątkowo z całego projektu to na ananasy nie miałam czasu ale zdążyłam :)

      Usuń
    4. no a nie mówiłam ze bedziesz wygrywać z tymi pazurkami, a nie wierzyłaś :P

      Usuń
  4. bardzo ładnie :)
    świetne czuprynki im zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się też te czuprynki podobają bo wyszły tak jak chciałam :) gorzej z dołem :P

      Usuń
  5. fajnie wyszły,takie prawdziwe ananaski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie Ci wyszły te ananasy! Wygląda naprawdę oryginalnie, a przy tym wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że się podoba. Dzięki :)

      Usuń
  7. Ale super!!! Genialnie Ci wyszły!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale nie wyszły tak super jak Twoje :)

      Usuń
  8. Kochana, czy Twoje farbki akrylowe nie są za rzadkie? Bo widzę, że są prześwity (może spróbuj kłaść drugą warstwę jak pierwsza wyschnie)
    Twoje ananasy są piękne, najładniej zmalowane z wszystkich, jakby jeszcze nie było tych prześwitów byłyby idealne! Ale obstawiam, ze to wina farbek mi mam ten sam problem z niektórymi kolorami farbek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niektóre kolory są takie ale akurat tu to był celowy zamiar zrobienia tych prześwitów :P i mój błąd był taki że w niektórych mi te prześwity nie wyszły jak chciałam :P

      Usuń
    2. jedynie przy tej brązowej to fakt troszkę mnie denerwowała i powoli myślę o kupnie innych nowych farbek :)

      Usuń
  9. Śliczne ananaski! jak prawdziwe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie jak prawdziwe :P dziękuję :)

      Usuń
  10. Rewelacyjne ananasy! Najlepsze z tych co widziałam, bo listki dodają im niesamowitego uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie widziałaś wszystkich bo pewnie są lepsze ale dziękuję :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe, inspirujące :)

    U mnie pojawił się nowy post o szkodliwości kremów z filtrami zapraszam http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis :)

    zapraszam na rozdanie kosmetyczne :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! A prześwity w liściach dodają naturalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o taki efekt mi chodziło tutaj :) dziękuję

      Usuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len