26 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach,czyli...kobieta zmienną jest!

 
 
Z największą przyjemnością pragnę zaprosić Was na...
 
 
Akcję Maliny:
 
 
na która zostałam zaproszona przez:
 
 
Jak na razie kończy się " Projekt Trendy 2013" i mam nadzieję, że podołam kolejnemu gdyż idą wakacje i lato a gonią mnie też różne konkursy, w których biorę udział :)
 
Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 

Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,

- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca.
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.


Podsumowanie akcji i NAGRODA:

1. Opublikuj
post podsumowujący prezentujący Twój hit na lato wraz z linkiem do posta dokładnie 22 czerwca.
2. Wyślij link do posta podsumowującego do 24 czerwca na mail MALINY.
3.
Spośród dziewczyn, które spełnią WSZYSTKIE ww. zasady uczestnictwa
wybiorę te, które otrzymają ode mnie nagrody za udział. Członkinie Malinowego Klubu będą miały większe szanse.





Do udziału zapraszam:
 
 
 
Wybrałam Was dziewczynki gdyż uważam że będziecie się do tej akcji świetnie nadawały ze względu na Waszą sumienność oraz to ile serca wkładacie w to co robicie a robicie to dobrze :) a kilka z Was ma małą ilość obserwatorów co też pozwoli Wam się mam nadzieję rozkręcić dalej ja również z tego powodu biorę udział w tej akcji i myślę że będzie to super zabawa i mam nadzieję że mnie nie zawiedziecie kochaniutkie :)
 
Mam nadzieję że i ja podołam i nie pominę żadnego dnia bo wiem jak krucho jest z czasem szczególnie wolnym w tych czasach :)
 
Pozdrawiam Was serdecznie
 




 



14 komentarzy:

  1. ehh ja Ci baaardzo dziękuję i doceniam że mnie wybrałaś, ale niestety jak już jednej dziewczynie napisałam tak i tutaj muszę :( nie chcę brać udziału w 3 projekcie, gdyż dałam sobie na głowę dwa, a teraz sesja i nie mam kompletnie czasu a nie lubię robić nic na odwal się, więc jeśli możesz Anitka to wytypuj kogoś innego :* a w następnej zabawie na pewno wezmę udział !! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok nie ma problemu wezmę kogoś jeszcze bo jeszcze o kimś myślałam :)

      Usuń
  2. Akcja nie dla mnie, więc nie biorę udziału :) powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety Anitko, nie ruszam z tym, dla mnie zbyt napięty "terminarz" jak na zabawę ;) Teraz sama na swoim blogu rozpoczynam akcję kolorowe tygodnie ;) Więc nawet nie miałabym kiedy publikować tych postów ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jednak bardzo za wytypowanie mnie, baaardzo mi miło kochana :*

      Usuń
  4. dziękuję za wytypowanie,chyba wezmę udział :) później się tym zajmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho :D ciężko widzę, mi o dziwo uda się skończyć chyba projekt trendy, troszkę się boję, że za owocowym projektem nie nadążę ale cóż zobaczymy :) Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć te 5 osób chętnych (troszkę skrytykuję zasady - ten mus znalezienia 5 osób ;/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE! Na mnie to nie zrobiło dobrego wrażenia.. skoro zabawa, to powinna być zabawa.. Zniechęca mnie takie "wymuszanie". Ale powodzenia dziewczyny : )

      Usuń
    2. ja spróbuje ale jakoś wolę projekty ze zdobieniami a temu nie zapraszałam Cb Martusia bo wiem że Ty już jesteś na dniach. Jeśli mi się też nie uda w tym projekcie nadążyć to wcale nie będę płakać z tego powodu sama wiem że nie da się wszystkiego zrobić naraz :)

      Usuń
    3. aha i źle czytacie bo tam nie pisze że musisz mieć a raczej zaprosić 5osób żeby brać udział w tej akcji tam nie jest napisane "MUSISZ".
      To raczej chodzi o to że zapraszasz żeby było więcej osób do tej akcji taki łańcuszek. A jeśli nie chcecie brać udziału to Wasz wybór wolny kraj

      Usuń
    4. mi też się wydaje że to jest na zasadzie spopularyzowania akcji :)

      Usuń
  6. Ja niestety też odpadam. Dziękuję bardzo za zaproszenie - doceniam, ale zbliża się sesja i obiecałam sobie ze nie kupię zadnego lakieru do końca lipca. A fakt, ze 2 razy w tyg trzeba pokazac inny kolor troszkę mi w tym bedzie przeszkadzal :P Także na pewno skorzystam innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się że bierzesz udział i skorzystałaś z mojego zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nominowałam cię do Leibster Awards
    http://diunay.blogspot.com/2013/05/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len